loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2120 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 337 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 327 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 259 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 306 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 288 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 294 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 286 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 272 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 304 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 331 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 291 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 283 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 293 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 312 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 288 arsalan
ارسلان بازدید : 747 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)

راه های درآمد از راه اینترنت

راه های در آمد از راه اینترنت - چگونه از اینترنت در آمد کسب کنیم

در آمد از راه وب را می شود به صورت سطحی یک کار راحت نام گذاری کرد . ولی پس از ورود به آن در مرحله ی اول می بینید که چندان هم راحت نیست . ولی  دلیل پر طرفدار بودن این موضوع در میان کاربران اینترنت بی ضرر بودن آن است . یعنی کسی بدش نمیاد که در وقت های استراحت یا اوقات فراغت خودش را در اینترنت صرف کسب در آمد کند . در این پست ما راه های در آمد از راه اینترنت را پله به پله بررسی می کنیم . سایت هایی را به شما معرفی می کنم که می توانید از آن ها در آمد کسب کنید . ما راه های کسب در آمد را به چهار راه متفاوت تقسیم کرده ایم . برای مشاهده ی متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

همانطور که گفته بودم راه های کسب درآمد از راه وب به چهار قسمت تقسیم شده اند که به شرح زیر می باشند :

 

1 _ داشتن مهارت خاص ( مرتبط با اینترنت )

2 _ داشتن یک وبلاگ یا وبسایت

3 _ سرمایه گذاری و مدیریت

4_ کسب در آمد از راه های فرعی

 

1 _ داشتن مهارت خاص : اگر از توانایی خاصی از جمله طراحی ، کدنویسی ، ساختن سایت بر خوردار هستید حتما می توانید در آمد خوبی از راه اینترنت کسب کنید . اگر در رشته طراحی توانایی دارید می توانید در مرحله اول یک وبلاگ باز کنید که هیچ هزینه ای هم ندارد و طراحی های خود را ( تنها برای شروع ) برای عموم به نمایش بزارید . یا اینکه از طریق شبکه های اجتماعی دیگران را از مهارت خود با خبر سازید . کسان زیادی هستند که حاضرند برای کار های فوتوگرافی ، طراحی بنر ، هدر ، کاور و قالب وبسایت پول دهند . 

بعد از اینکه مشاهده کردید استعداد و توانایی دارید که می توانید با طراحان دیگر رقابت کند وقت این رسیده است که یک سایت تخصصی بزنید و درآمد مناسبی داشته باشید . برای ساخت سایت ابتدا باید یک هاست خریداری کنید که قیمت چندانی هم ندارد . سپس از سایت مورد نظر بخواهید که برای شما اسکریپت مورد نظر را نصب کنند سپس می توانید به کار خود به صورت حرفه ای ادامه دهید . ( برای کسانی که اطلاع ندارند )

 

برای خرید هاست از اینجا اقدام کنید - کلیک کنید

 

2 _ داشتن یک وبلاگ و وبسایت : اگه یک وبسایت یا وبلاگ از قبل دارید کار شما فوق العاده راحت تر شده است . لازم نیست به طور مستقیم برای کاری که انجام می دهید و امکانی که در سایت خود فراهم می سازید از کاربران پول دریافت کنید ، تبلیغات راه حل مناسبی برای سایت شماست .با فروش محصولات مختلف به بازدید کننده های سایتتان در آمد قابل توجهی کسب کنید یا اینکه از طریق سایت های کلیکی برای هر کلیک توسط بازدید کننده ها پول دریافت کنید . هر دو راه مناسب می باشند ولی در آمد از راه همکاری در فروش بسیار برای شما بصرفه تر است .

     سایت های کلیکی : در سایت های کلیکی پس از اینکه ثبت نام کردید باید سایت خود را ثبت کنید . سپس یک کد جاوا اسکریپت دریافت می کنید که با قرار دادن آن کد در جای مناسب وبلاگ یا وبسایت خود می توانید آن را به بازدید کننده های نشان دهید که برای هر کلیک توسط بازدید کننده مبلغی دریافت می کنید . در ادامه ی این پست ما سایت ادگاه را به شما معرفی می کنیم .

 

     سایت های همکاری در فروش : در سایت های همکاری در فروش شما پس از ثبت نام یک فروشگاه آنلاین برای خود می سازید و مثل یک فروشنده با فروش هر محصول پورسانت دریافت می کنید . ولی برای اینکه محصولات خود را بفروشید باید کمی زیرک و ماهر باشید از راه مختلف اقدام کنید . پس از ثبت نام به بخش کد تبلیغات رفته و کد محصول مورد نظر را در محل مناسب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا بازدید کنندگان با بازدید از وبسایت شما به خرید آن محصول اقدام کنند .یکی دیگه از ویژگی های فروشگاه های آنلاین این است که اگر شما از فروشگاه خود خریداری کنید لازم نیست پول کامل دهید . مثلا اگر یک فروشگاه در سیستم همکاری در فروش میهن استور بسازید و یک محصول از خودتان بخرید به قیمت 10 هزار تومن ، شما 4 هزار تومن را به عنوان پورسانت پس می گیرید . 

در زیر تعدادی از سایت های همکاری در فروش و سایت های کلیکی می باشد که معتبر ترین سایت ها در این زمینه شناخته شده اند :

سیستم همکاری در فروش میهن استور - ثبت نام

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

مرجع تبلیغات اینترنتی ، کلیکی - ادگاه

 

 

3 _ سرمایه گذاری و مدیریت : نسبتا کار ساده تری است ! ولی نیازمند پول زیاد و سیاست درست است . ابتدا تحقیق کنید که باید از چه راه هایی اقدام کنید و چه کسانی را برای سایت خود استخدام کنید . اگر در این زمینه های موفق باشید می توانید یک سایت خوب داشته باشید که توسط حقوق بگیران شما چرخانده می شود و شما از سرمایه گذاری خود به صورت روزانه در آمد دارید .

 

4 _ کسب در آمد از راه های فرعی : راه های فرعی می توانید هر راهی باشد . می توانید همانطور که در بالا تر توضیح داده بودیم با تبلیغ محصولات فروشگاه های خود پورسانت دریافت کنید . ولی خوب راه فرعی با داشتن وبلاگ یا وبسایت فرق دارد . پس می توانید این کار را با ایمیل کردن به دوستان خود و به اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی شروع کنید .

هر چند نمیشود از این روش انتظار زیادی داشت ولی نسبت به روش های دیگر خیلی راحت تر است و درآمد رازی کننده ای را نیز کسب می کنید .

 

منبع : دی ال سان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تک فیلم در تاریخ 1391/08/04 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

درود
سایت تک فیلم مایل به تبادل لینک با سایت شما (دی ال سان) می باشد.در صورت تمایل ما را با نام تک فیلم لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا لینک شما در سایت قرار بگیرد.
سپاس
پاسخ : درود / سایت شما باید حداقل پیج رنک 2 داشته باشد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 2,001
  • بازدید سال : 31,763
  • بازدید کلی : 661,331
  • امتیاز دهید !