loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2121 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 337 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 327 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 259 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 307 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 289 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 294 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 286 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 305 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 332 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 291 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 294 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 314 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 289 arsalan
ارسلان بازدید : 1033 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Of Orcs and Men

دانلود بازی Of Orcs and Men برای کامپیوتر

بازی Of Orcs and Men یک بازی فوق العاده در سبک رول پلینگ استمی باشد که برای کنسول های Xbox 360, PS3 و PC مفهوم سازی و تولید شده توسط سیاناید استادیو و توسط Spiders توسعه یافته است . تصاویر اولیه و موجود از بازی از جمله اسکرین شات ها و ترایلر های موجود از بازی یک دنیا جنگ وحشیانه و بی رحم را نشان می دهد ، جایی که امپراطوری انسان ها به صورت ظالمانه یافت سرزمین ارک ها و دیو ها را تهدید می کنند . طوری که دیو ها ارک ها به صورت وحشیانه شکنجه و کشته می شوند . همچنین ارک هایی که در میان چنگ های کشته نشده اند توسط اسنان ها جمع آوری شده و اسیر می شوند که آن ها را با شکنجه مجبور به بردگی می کنند .

این بازی ابتدا شما را به عنوان یک ارک از مکان های افسانه ای نشان می دهد و شما را در وضعیتی که تعداد زیادی از ارک و دیو ها درگیر به جنگ با انسان ها و شکنجه گران هستند . در این بازی شما به عنوان یک جنگجوی با تجربه و کهنه کار ، کسی که سختی و وحشیانه ترین صحنه های جنگ را دیده است توسط فرماندار ارک ها منصوب می شوید تا ماموریتی را کامل کنید که می تواند این دوره جنگ ها را به کلی تغییر دهد : کشتن شخصی که باعث تمام این خونریزی ها و قتل عام ها می باشد ، کسی که سال ها توده های انسانی را مجبور به جنگ و کشتن سبز پوستان ( ارک ها و دیو ها ) کرده است . این شخص کسی نیست جزء خود امپراطور !

بزودی یک دیو به شما می پیوندد تا در این راه شما را همراهی و از شما محافظت کند . این دیو از صفتی را داراست که یک ارک دارا نیست . ولی پس از مدتی در می فهمید که جنگیدن در کنار این دیو به شما کمک می کند تا از ویژگی و مهارت هایی که او داراست استفاده کنید ، مهارت هایی که از دست شما بر نمی آید .

بازی Of Orcs and Men یک بازی تخیلی می باشد که در سر تا سر بازی شما مشغول به جنگ علیه انسان ها می باشید . شما می توانید این بازی را از سایت دی ال سان با لینک مستقیم دانلود کنید . این بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت Spiders توسعه یافته است که حجم آن 3.1 گیگابایت می باشد ( فایل های 1 گیگی / در مجموع 4 فایل ) . برای دانلود بازی Of Orcs and Men به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1106 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی TINcan Race برای کامپیوتر

دانلود بازی TINcan Race برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی TINcan Race با لینک مستقیم / حجم : 177 مگابایت

 

 

نام بازی : TINcan Race
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : مسابقه ای
نوع بازی : -
انتشار دهنده : Phenomedia
توسعه دهنده : Phenomedia
حجم : 177 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2011
تاریخ انتشار در آمریکا :11 / 16 / 2011
تاریخ انتشار در اروپا :11 / 16 / 2011
فرمت : RAR
 
روبات های TINCan جالب ترین و باهوش ترین روبات هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند . بازی را با 7 روبات زیبا در یک کارخانه ی اسباب بازی خالی شروع کنید . کمکشان کنید تا در 8 مسابقه مختلف با هم دیگر به رقابت بپردازند و که در این راه پاداش های خوشحال کننده و همچنین مشکلاتی را  پیشرو دارند . هر روبات به خودی خود یک مهارت ویژه و منحصر به فرد دارد که حتما با دیدن قابلیت های آن ها شگفت زده می شوید . جای خالی امکاناتی مانند  راکت ها ، آتش پرتاب کن و آهنربا در بازی حس می شود . با ربات های دیگر در مسابقات کلاسیک به رقابت بپردازید یا اینکه به صورت زمانی رقابت کنید . 
یکی دیگر از امکانات محبوب این بازی برای پلیر ها امکان بازی کردن این بازی بر روی یک سیستم به صورت جداگانه است . به طور مثال می توانید این بازی را بر روی یک کامپیوتر با دوست خود بازی کنید و با رقابت با وی بپردازید به صورتی که اسکرین مونیتور شما به دو قسمت تقسیم می شود . برای دانلود بازی فوق العاده ی TINcan Race با حجم فوق العاده پایین 177 مگبایت به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .
ارسلان بازدید : 1143 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه nd h با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013

||نسخه ی اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2013 / کرک سالم ||

در آخرین نسخه ی بازی های pes یعنی Pro Evolution Soccer 2013 بازیکن های آزادی بیشتر در کنترل بال دارند و تاکتیک های جدید و کاربردی تری اضافه شدند . در این نسخه از بازی شما این توانایی را دارید تا سبک اولیه بازی در دفترچه ی راهنما یا تنظیمات بازی به کلی تغییر دهید و به سبک دلخواه خود از بازی لذت ببرید . همچنین دریبل ها بهبود یافته و می توانید با سرعت ، کنترل بیشتر و حرکت های طبیعی تر دریبل کنید . تنها با دو کلیک می توانید به توپ سرعت ببخشید تا سرعت آن بکاهید .

 

سیستم مورد نیاز :

 

 OS: Windows Vista / XP / Windows 7
 Processor: Intel Pentium IV-processor 2,4 GHz processor or equivalent;
 Memory: 1 GB
 Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or AMD ATI Radeon x1300.
 Hard disk space: 2 GB

 

بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت Konami انتشار یافته است . برای دانلود رایگان این بازی محبوب در سبک ورزشی سه بعدی ، به همراه کرک سالم به ادامه ی مطلب مرجعه فرمایید ...

ارسلان بازدید : 3495 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر

|اولین بار بین سایت های ایرانی/کرک 100% معتبر|

به همراه آموزش تغییر زبان از روسی به انگلیسی

 

نام بازی : The Amazing Spiderman
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اکشن ( سه بعدی ، شخصیت سوم )
نوع بازی : FULL UNLOCKED
انتشار دهنده : Activision Publishing
توسعه دهنده : Beenox
حجم : 8.13 گیگابایت
زبان : انگلیسی ، روسی
سال انتشار : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Aug-10-2012
تاریخ انتشار در اروپا : Aug-10-2012
فرمت : RAR

 

بازی محبوب Spider Man - مرد عنکبوتی این بار به نام The Amazing Spiderman در یک داستان ماجراجویی دیگر عرضه می شود ، که بازی بخش آخر از این سری بازی ها می باشد و داستان آن کاملا پس از وقایع فیلم اتفاق می افتد . در سبک بازی شما عملا می توانید بدون محدودیت در شهر مسیر خود را انتخاب کنید و هر کجا که می خواهید بروید که این را در سبک اپن سیتی Spiderman 2 هم دیدیم به گونه ای که می توانستید بدون محدودیت تار بزنید و راه خود را انتخاب کنید . در این بازی به غیر از هدف و مراحل اصلی که نجات شهر است شما قادر به کار های انتخابی هستید مانند عکس گرفتن و جمع آوری آیتم ها .

بعضی ها این بازی را آخرین نسخه از این سری و خیلی پوشیده شده از بازی Batman: Arkham City می دانند که در بسیاری مواقع می توان گفت درست می گویند . در هر صورت تقلید در سبک های دیگر به هیچ وجه هیچ مشکلی به وجود نمی آورند و همچنین می توان گفت که حداقل شرکت منتشر کننده بازی Beenox سزاوار یک فرصت برای نشان دادن خود و انتشار بازی است . دشمنان مرد عنکبوتی از هر گونه شکل و شمایلی هستند ، از ربات ها گرفته که باید با دست ضرب و شتم کنید ، تا ماشین های بزرگتر که باید آن نقطه های مهمشان به سبک boss-style - سبک برتر هدف بگیرید . همچنین بخش های مخفی هم هستند که باید اعتراف کرد خیلی بهتر از بازی Dark Knight بودند ، که خیلی وقت ها بازی جالب می شود وقتی که در یک زمان یک گله تروریست بی عرضه و نالایق را تنگ می کنید . به هر حال با تمام ویژگی های جالب این بازی ، بعضی مواقع دیدن شخصیت بازی در فیلم خیلی پر طرفدار تر از بازی کردم پشت کامپیوتر و دیگر کنسول هاست .

بازی  در سال 2012 میلادی توسط شرکت Beenox توسعه و شرکت Activision Publishing انتشار یافته است ، در نسخه ی pc این بازی مشکلاتی مانند کرک و زبان بازی بوجود آمده بود . در ادامه ی مطلب این پست آموزش تغییر زبان بازی از روسی به انگلیسی ، فایل های دانلود بازی ، کرک بازی در فایلی جدا به همراه توضیحات اضافه از جمله ترایلر و اسکرین شات بازی را قرار داده ایم . برای دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 8742 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی آنلاین 3D Live Snooker 2.711

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی آنلاین 3D Live Snooker 2.711

بازی 3D Live Snooker یک محیط سه بعدی زیبا را در کامپیوتر شما شبیه سازی می کند که از سبک سه بعدی و صدا های سه بعدی جالبی برخوردار است . از ویژگی های جالب بازی می توان به حالت آسان آن و گیم پلی اعتیاد آور آن اشاره کرد که از اسنوکر های کوتاه ( 10 توپ قرمز ) و اسنوکر های کامل (15 اسنوکر ) پشتیبانی می کند . چرخش توپ ها در این بازی کاملا مثل حقیقت می غلتند و بسیار طبیعی واقع شده اند ، شما می توانید دسته ی بیلیارد خود را در جهت ، سرعت و قدرت های مختلف تنظیم کنید . بازی 3D Live Snooker این امکان را به شما می دهد تا به صورت یک نفره ( با خود کامپیوتر ) و دو نفره با دیگر بازیکن ها در سر تا سر حهان به صورت آنلاین بازی کنید . برای دانلود بیلیارد سه بعدی 3D Live Snooker 2.711 به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1279 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Batman Arkham City REPACK

دانلود بازی Batman Arkham City REPACK

بازی Batman Arkham City به طور شدیدی به شرایط بتمن بستگی دارد . شهر آرخام در قلب شهر Gotham واقع شده است که یک زندان پر از جنایت و خلاف می باشد و تنها کسی که می توانید به شرایط سامان بخشد بتمن می باشد . این بازی ، بازیکنان را در درون شهر آرخام به چالش می کشد که که اوباش ، گانگستر ها و طراحان جنایی در شهر Gotham از حداکثر امنیت خانه برخوردارند . شما در دیواره محکم و غنی شده در قلب شهر عظیم Gotham قرار میگیرید مراحل غیر قابل پیش بینی را پیش رو دارید ، که یک داستان جدید از شخصیت های برجسته all-star و خائنانی جنایتکار در دنیا ی بتمن را با تجربه یافتن در نسخه های قبلی و محدوده گسترده از گیم پلی های جدید به تصویر می کشد تا به شما تجربه نهایی شوالیه تاریکی را تحویل و ارائه دهد . برای بازی به صورت آنلاین باید در حساب Games For Windows – Live وارد شوید که یک امر الزامی به شما می آید . برای دانلود بازی فوق العاده Batman Arkham City REPACK و کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1296 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre

دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre

این بازی فوق العاده جالب برای تمام پلیر ها می باشد حتی بازی کننده های مک . بازی مولتی پلیر ، شخصیت سوم شوتر با استایل جالب کارتونی . سبک کارتونی بازی به سبک گرافیکی و امروزی است و از یک استایل جدید طراحی شده است . در این بازی شما در نقش سرباز لژیون به جنگ با یک ارتش عظیم و تعریف نشده می روید . هر تعدادی که شما آدم می کشید به تعداد جهانی کشته ها اضافه می شود و شما می توانید مطالب جدید را باز کنید برای تمام یوزر ها بخصوص یوزر های مک .

 

خصوصیات بخصوص بازی :

 

- در بخش co-op بازی کنید و مقدار خونریزی خود را با یاران خود مقایسه کنید

- میکس و بازسازی صدا فوق العاده توسط DJ TRILT

- دوستان خود را دعوت کنید و با آن ها بازی کنید . اگر هم دوستی ندارید نگران نباشید ، می توایند در لابی باز با دیگر پلیر ها بازی کنید

- شما می توانید بازیکنانی که از مک استفاده می کنند یا کسانی که با یک دکمه یا صفحه ی تاپ بازی می کنند را بکشید

- و . . .

 

برای دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre از سایت دی ال سان به ادامه ی مطلب همین پست مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1264 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Spec Ops The Line

دانلود بازی Spec Ops The Line

نسخه کرک شده مولتی پلیر/امکان دانلود کرک به صورت جداگانه

بازی Spec Ops The Line یک سری جدید بازی های شرکت 2K می باشد که سبک گیج کننده و تحرک آمیز شخصیت سوم مدرن می باشد که مراحل بازی بگونه ای طراحی شده اند که پلیر را در موقعیت های هیجان بر انگیز و غیر قابل بیان قرار می دهد طوری که انتخاب های غیرقابل تصور و ناگهانی به شما داده می شود که بر زندگی انسان ها تاثیر گذار است . خصوصیات بازی عبارتند از حالت گیج کننده بازی ، که داستان بازی یادآور آخرالزمان حال حاضر می باشد که در دبی رخ داده است ، تاکتیک بازی مبتنی بر نیروی دلتا Delta Force به صورت افقی و عمودی گرا در سرار جهان می باشد ، طوفان شن مخرب در دبی که می توانید موزد استفاده بسیار در جنگ ها قرار گیرد و حالت های مختلف چند نفره و نقشه . این بازی پشتیبانی عمیقی دارد که شامل دو جناح شده است . برای دانلود این بازی فوق العاده برای نسخه ی کامپیوتر به همراه کرک سالم برای مولتی پلیر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه مطب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 873 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav             www.DLSUN.ir دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav

 

هیچ کس نام حقیقی او را نمی دانست . او از جنگل های دور دست آمد و از پیش گویی های تاریک خود سخن گفت تا بار دیگر ظاهر شود . برخود مردم با او مانند یک پیش گو - Seer بود . همچنین گفته می شد که تو یک کشیش ، یک جادوگر و یکی از اقوام جن و پری بوده است و حتی گفته شده بود که نیمه خدا همه چی بلد می باشد . هر بار که او پیش بینی کرده بود که که بلا یا فاجعه ای به Andergast خواهد آمد ، بعد از مدتی واقعا چنین اتفاقی رخ می داد . کسی نمی داند که چرا پادشاه Andergast پیش گو - Seer را اعدام کرد ولی به گفته ی بعضی ها نیز خود پیش گو کل پادشاهی Andergast را نفرین کرده بود . پسر کلاه سیاهی که داشت مراسم اعدام را میدید ، بعد از اتمام مراسم پسر به چشمان پیش گو نگاه کرد و در کلمات آخر آینده ای تاریک را برای پسر پیش بینی کرد .

توضیحاتی که در بالا خواندید توضیحات افسانه ای بازی فوق العاده The Dark Eye Chains of Satinav می باشد که جریان رقم خورده در پادشاهی Andergast را به تصویر می کشد و پیش گویی که فاجعه ها را به صورت درست پیش بینی میکرد . این بازی در تاریخ Jun 22, 2012 توسط شرکت Daedalic Entertainment ، Deep Silver منتشر یافت . همچنین این بازی توسط شرکت Daedalic Entertainment توسعه یافت . حجم کلی این بازی 5.11 گیگابایت می باشد که شما می توانید به صورت رایگان از سایت دی ال سان دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 956 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Insanely Twisted Shadow Planet

دانلود رایگان بازی Insanely Twisted Shadow Planet برای PC

در این بازی احمقانه ی در هم پیچیده ی دو بعدی شما به کشف و کاوش در محیط های منحصر بفرد و جنگی عجیب و غریب با موجودات می پردازید و راه خود را به سمت مرکز سیاره ی مرموز و پررمز و راز باز می کنید . با حل پازل های مکمل و ارتقاء کشتی خود توسط تکنولوژی بیگانه می جنگید تا سیاره مادری و محل اصلی خود را نجات دهید . بازی Insanely Twisted Shadow Planet در تاریخ 20-04-2012 به پخش و توضیح انبوه رسید که توسط شرکت Microsoft Game Studios بخش و شرکت Shadow Planet Productions توسعه یافت . امکان بازی به صورت جهانی و آنلاین امکان پذیر می باشد و حجم کلی بازی 1.23 گیگابایت می باشد که امروز در این پست از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی را با لینک مستقیم و نسخه ی SKIDROW دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 31,867
  • بازدید کلی : 661,435
  • امتیاز دهید !