loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2121 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 342 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 338 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 328 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 260 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 307 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 289 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 295 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 287 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 305 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 332 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 292 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 294 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 314 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 290 arsalan
ارسلان بازدید : 873 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav             www.DLSUN.ir دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav

 

هیچ کس نام حقیقی او را نمی دانست . او از جنگل های دور دست آمد و از پیش گویی های تاریک خود سخن گفت تا بار دیگر ظاهر شود . برخود مردم با او مانند یک پیش گو - Seer بود . همچنین گفته می شد که تو یک کشیش ، یک جادوگر و یکی از اقوام جن و پری بوده است و حتی گفته شده بود که نیمه خدا همه چی بلد می باشد . هر بار که او پیش بینی کرده بود که که بلا یا فاجعه ای به Andergast خواهد آمد ، بعد از مدتی واقعا چنین اتفاقی رخ می داد . کسی نمی داند که چرا پادشاه Andergast پیش گو - Seer را اعدام کرد ولی به گفته ی بعضی ها نیز خود پیش گو کل پادشاهی Andergast را نفرین کرده بود . پسر کلاه سیاهی که داشت مراسم اعدام را میدید ، بعد از اتمام مراسم پسر به چشمان پیش گو نگاه کرد و در کلمات آخر آینده ای تاریک را برای پسر پیش بینی کرد .

توضیحاتی که در بالا خواندید توضیحات افسانه ای بازی فوق العاده The Dark Eye Chains of Satinav می باشد که جریان رقم خورده در پادشاهی Andergast را به تصویر می کشد و پیش گویی که فاجعه ها را به صورت درست پیش بینی میکرد . این بازی در تاریخ Jun 22, 2012 توسط شرکت Daedalic Entertainment ، Deep Silver منتشر یافت . همچنین این بازی توسط شرکت Daedalic Entertainment توسعه یافت . حجم کلی این بازی 5.11 گیگابایت می باشد که شما می توانید به صورت رایگان از سایت دی ال سان دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 956 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Insanely Twisted Shadow Planet

دانلود رایگان بازی Insanely Twisted Shadow Planet برای PC

در این بازی احمقانه ی در هم پیچیده ی دو بعدی شما به کشف و کاوش در محیط های منحصر بفرد و جنگی عجیب و غریب با موجودات می پردازید و راه خود را به سمت مرکز سیاره ی مرموز و پررمز و راز باز می کنید . با حل پازل های مکمل و ارتقاء کشتی خود توسط تکنولوژی بیگانه می جنگید تا سیاره مادری و محل اصلی خود را نجات دهید . بازی Insanely Twisted Shadow Planet در تاریخ 20-04-2012 به پخش و توضیح انبوه رسید که توسط شرکت Microsoft Game Studios بخش و شرکت Shadow Planet Productions توسعه یافت . امکان بازی به صورت جهانی و آنلاین امکان پذیر می باشد و حجم کلی بازی 1.23 گیگابایت می باشد که امروز در این پست از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی را با لینک مستقیم و نسخه ی SKIDROW دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 856 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Legend of Grimrock

دانلود بازی Legend of Grimrock-RELOADED برای کامپیوتر

نام بازی : Legend of Grimrock-RELOADED
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ماجراجویی ( سه بعدی 3D - شخصیت اول )
نوع بازی : RELOADED
انتشار دهنده : Almost Human
توسعه دهنده : Almost Human
حجم : 1.53 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 11 آپریل 2011
فرمت : RAR
 
در واقع در بازی Legend of Grimrock شما در قلب یک مدرسه قدیمی و حالت قدیمی آن ولی در این حال اجرای حجم مدرن آن می باشید . در این بازی گروهی از زندانیان بدلیل جنایات ننگین که به آن ها متهد شده یا نشده اند مرتکبند و محکوم به اعدام در کوه در افتاده و متروکه ی Grimrock می شوند . حالا داستان بازی از آنجایی شروع می شود که کوه متروکه بدون اطلاع هر دو طرف از تونل ها ، سیاه چاله ها و آرامگاه هایی برخوردار است که مرتبط به دوران باستان حکومت از هم پاشیده ی زمان های دور دست می باشد . این زندانیان محکوم شده اگر خواستار دیدن دوباره نور خورشید و چشیدن دوباره طعم آزادی هستند باید یک گروه را تشکیل دهند و با توجه به پذیرفتن ریسکش از سیاه چاله و راه های پیچ در پیچ این کوه  مرحله به مرحله فرود بیایند . با شکل گرفتن بازی به این شکل و گذراندن مراحل در کوه انبوه که راهی سخت را در پیش دارید اسم بازی افسانه ی کوه Grimrock - Legend of Grimrock نام دارد .
همانطور که در بالا تر ذکر شده است ، این بازی قدرت گرفته از سبک قدیمی و حالت قدیمی و یا به نحوه ی آسان تر داستان قدیمیش یک سبک جدید و تلفیقی از این دو را که جذابیت بیشتری به خود گرفته است را به خود دارد . آیا شما شهامت کافی برای باز کردن رمز و راز های کوه Grimrock را دارید ؟
 
برخی از ویژگی های بازی Legend of Grimrock :
 
- در تونل های گسترده ی کاوش کنید ، راز ها را کشف کنید و به جستوجوی راهی برای زنده ماندن در سیاه چاله های ترسناک کوه Grimrock بپردازید
- با رونز ها جادو و طلسم پرتاب کنید ، توسط معجون های طبیعی آن ها را از راه بدر کنید و با کمک انواع گسترده از سلاح های پیشرفته به جنگ هیولا های مرگبار بروید
- از 4 کاراکتر یک حزب بسازید و آن ها را با ایجاد تغییرات در آن ها به شکل دلخواه و در نظر خود با توجه به صفات ، ویژگی ها ، مهارت ها ، مرحله ها و کلاس آن ها اختصاصی کنید
- سبک منحصر به فرد و جذاب از مخلوط سبک های قدیمی و اکشن های خلاقانه و جدید
- و . . .
 
بازی Legend of Grimrock از مجموعه اتفاق ها و ماجراجویی ها زندانیان است که در کوه Grimrock محکوم به مرگ می شوند می باشد . این بازی در 11 آوریل سال 2011 میلادی توسط شرکت Almost Human انتشار و توصعه یافت . برای دانلود این بازی فوق العاده و هیجان برانگیز در نسخه ی کامپیوتر از سایت دی ال سان و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .
ارسلان بازدید : 936 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی Zooloretto - dlsun.ir

دانلود رایگان بازی Zooloretto نسخه ی کامپبوتر ( pc )

این بار در سایت دی ال سان قصد معرفی بازی کاربر پسند و اعتیاد آور Zooloretto و برنده جایزه ی مسابقه ی boardgame اورجینال را به شما داریم . در این بازی شما به چاوش و مسافرت در سر تا سر دنیا می روید تا ساکنان مناطق را از صاحبان سوء استفاده گر باغ وحش ها حفظ کنید . با گذشت 36 مرحله ی منحصر به فرد از بازی Zooloretto و رد شدن از مراحل مشکل ساز توسط مخالفان بازی را با موفقیت به اتمام برسانید . این بازی در سال 2009 میلادی توسط شرکت Playlogic توسعه و منتشر یافت سبک منحصر به فرد Puzzle را پیشرو گرفت . حجم کل این بازی 744 مگابایت می باشد . برای دانلود بازی Zooloretto ( نسخه ی pc ) و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1011 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی Rayman Origins Rip

نام بازی : Rayman Origins
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : Arcade
نوع بازی : ریپ
انتشار دهنده : Ubisoft Entertainment
توسعه دهنده : Ubisoft Montpellier
حجم : 293.5 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

تولد دوباره ی یک بستر نرم افزاری ، 15 سال از اولین راه اندازی بازی Rayman می گذرد . حالا بازی Rayman Origins بسیاری از شخصیت ها را به ارمغان می آورد ، شکل اورجینال و اصلی 2 بعدی خود را به زیبایی یک جهان ، کاراکتر ها و محیط را زنده سازی می کند . با جمع آوری تکه های تاریخ این بیشه می توانید ریشه ی Rayman Origins را کشف کنید و آن ها را به فاش کردن حقیقت در پشت Rayman's Origins مونتاژ کنید .

بازی Rayman Origins بیش از 60 مرحله ی جذاب را در سبک گیم پلی دو بعدی طراحی شده و برای تمام سنین و استایل های بازی به ارمغان می آید . در این مرحله های هیجان انگیز شما به باز کردن مرحله های جدید با روند مترقی و بازگشت به مرحله های قبلی برای کشف مسیر های جدید و اسرار می پردازید . در کل بازی Rayman Origins یک بستر نرم افزاری در هسته ی خود می باشد که سبک تخصصی خود را در بر میگیرد اما با این وجود از عناصر مختلف بازی های مختلف برخوردار می باشد که نه اینکه از جالبی و ایجاد هیجان در پلیر ها در هنگام بازی کم نکرده است بلکه به گزینه ای مناسب برای افزایش محبوبیت این بازی تبدیل شده است . در این بازی سه شخصیت Rayman ، Globox و Teensies با پیشرفت از جریان های ماجراجویی شامل شنا کردن ، قواصی و پرشور ترین آن ها هلی کوپتر ، توانایی های منحصر به فردی را به دست می آورند . همچنین این بازی ویژگی های بسیاری در گیم پلی های مختلف از جمله اکشن ، ماجرایی و ضرب و شتم را در برمیگیرد . این بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت یوبیسافت در سبک
 Arcade ارائه شد ! برای دانلود بازی Rayman Origins Rip از سایت دی ال سان به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1095 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Yesterday برای کامپیوتر
 
نام بازی : Yesterday
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ماجراجویی ( شخصیت سوم )
نوع بازی : اسکیدرو
انتشار دهنده : 1C-SoftClub
توسعه دهنده : Pendulo Studios
حجم : 3.5 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

نیویورک در سال 2011 ، افراد بی خانمام یکی پس از دیگری ناپدید می شوند ، و بعد مدت ها بدن بی جانشان پیدا می شود . در همین هنگام جای زخم Y شکلی بر روی تن افراد به ظاهر شلخته یافت می شود . هنری وایت Henry White یک وارث جوان و ثروتمند به یک سازمان خیریه اختصاص داده شده است ، و اولین دوستانش کوپر اولین محققان در این زمینه هستند . و آن ها بزودی از راه سخت و دشوار مرموز دیروز جان گذر می کنند ، کسی که حافظه اش به کلی پاک شده است و کسی که خود را در این داستان باور نکردنی پیدا خواهد کرد !

پس از فریب دادن تمام پلیر ها از سر تا سر جهان با mythic Runaway trilogy ، امروزه Pendulo استادیو ماجرای یک بازی شاهکار را ارائه می دهد . هیجان پر رمزو راز ، سبک منحصر به بفرد و استایل تاریک و تیره بازی هر شما را بی تفاوت نمی گذارد . با یک داستان و محیط فوق العاده گیج کننده و با شخصیت های مشکوک شما را در یک ماجرای فراموش نشدنی می اندازد که در این بین شما بی صدمه باقی نمی مانید .

بازی Yesterday یک بازی شاهکار می باشد که شما را در اعماق فکر و تمرکز فرو می برد ، یک داستان ماجرا جویی و مشکوک که لحظه شما را از بازی خسته نمی کند . این بازی فوق العاده در سال 2012 میلادی توسط شرکت Pendulo Studios توسعه یافت که محصولی شاهکار را بر جا گذاشت . برای دانلود رایگان بازی Yesterday برای کامپیوتر و کرک سالم بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 860 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود بازی Stacking
 
نام بازی : STACKING
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ماجراجویی ( شخصیت سوم ، سه بعدی ، پازل )
نوع بازی : اسکیدرو
انتشار دهنده : THQ
توسعه دهنده : Double Fine Productions
حجم : 1.5 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

محصولی از شرکت Doublefine که در آن به کشف رمز و راز های یک دنیای پر نعمت ، ساکن شده توسط عروسک های انباشته شده روسی می پردازید که جهشی در بین بیش از 100 عروسک منحصر به فرد دارید تا از توانایی های خاصشان برای حل تعداد وسیعی پازل و چالش استفاده کنید . استادیو منتشر کننده ی بازی ( Doublefine Proction ) بیشتر به بازی ها بزرگ و دیوانه مانند Brutal Legend و Psychonauts شناخته شده است که جایگاه خودشان را جدیدا به صورت چشمگیری تعیین می کنند . کمپانی منتشر دهنده در بازی های Xbox Live Arcade و the Playstation Network فعالیت می کند که بازی Stacking دومین بازی قابل دانلود تولید شده توسط THQ و استادیو Doublefine می باشد . ماجراجو های این بازی به پلیر ها نیاز دارند تا عروسک ها را تسخیر و با هم دیگر انباشته کنند و سپس از توانایی های آن ها برای پیشبرد چالش ها استفاده کنند . می شود گفت که تو در تو بودن بازی یکی دیگر از جذابیت های این می باشد که سبک بازی را رقم می زند .

در این بازی شما در نقش Charlie Blackmore یکی از ریز ترین و تو در تو ترین عروسک های خانواده ی Blackmore می باشید . چارلی در حال از دست دادن تمام برادران و خواهران و پدر خود می باشد که این بار توبت کوچک ترین عروسک شهر است تا برود و آن ها نجاد بدهد . چارلی می تواند در بدن عروسک های بزرگ تر از خود بپرد و خود را در آن جا بگنجاند که تمام این عروسک هایی که چارلی شامل آن ها می شود توانای خاص و خارق العاده خود را دارند ، و چارلی از آن ها برای با موفقیت به اتمام رسوندن بازی در روش های عجیب و غریب استفاده می کند . حالا در پنین حالتی اگر به طور مثال دری توسط یک نگهبان مسدود شده باشد و چارلی هم قصد عبور از در را دارد ، او می تواند خود را در جلد و حالب یک جنس زن جذب کننده در بیارد و از توانایی های ویژه خود در این موقیعت استفاده کند که سر انجام کار موفقیت آمیز می باشد .

بازی Stacking یک بازی ماجراجویی می باشد که در تاریخ 2012 میلادی به عنوان یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و منحصر به فرد از شرکت THQ انتشار یافت . برای دانلود بازی با لینک مستقیم و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید  . . .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 869
  • بازدید ماه : 2,232
  • بازدید سال : 31,994
  • بازدید کلی : 661,562
  • امتیاز دهید !