loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2120 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 337 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 327 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 259 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 307 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 289 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 294 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 286 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 304 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 332 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 291 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 294 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 314 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 289 arsalan
ارسلان بازدید : 1033 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Of Orcs and Men

دانلود بازی Of Orcs and Men برای کامپیوتر

بازی Of Orcs and Men یک بازی فوق العاده در سبک رول پلینگ استمی باشد که برای کنسول های Xbox 360, PS3 و PC مفهوم سازی و تولید شده توسط سیاناید استادیو و توسط Spiders توسعه یافته است . تصاویر اولیه و موجود از بازی از جمله اسکرین شات ها و ترایلر های موجود از بازی یک دنیا جنگ وحشیانه و بی رحم را نشان می دهد ، جایی که امپراطوری انسان ها به صورت ظالمانه یافت سرزمین ارک ها و دیو ها را تهدید می کنند . طوری که دیو ها ارک ها به صورت وحشیانه شکنجه و کشته می شوند . همچنین ارک هایی که در میان چنگ های کشته نشده اند توسط اسنان ها جمع آوری شده و اسیر می شوند که آن ها را با شکنجه مجبور به بردگی می کنند .

این بازی ابتدا شما را به عنوان یک ارک از مکان های افسانه ای نشان می دهد و شما را در وضعیتی که تعداد زیادی از ارک و دیو ها درگیر به جنگ با انسان ها و شکنجه گران هستند . در این بازی شما به عنوان یک جنگجوی با تجربه و کهنه کار ، کسی که سختی و وحشیانه ترین صحنه های جنگ را دیده است توسط فرماندار ارک ها منصوب می شوید تا ماموریتی را کامل کنید که می تواند این دوره جنگ ها را به کلی تغییر دهد : کشتن شخصی که باعث تمام این خونریزی ها و قتل عام ها می باشد ، کسی که سال ها توده های انسانی را مجبور به جنگ و کشتن سبز پوستان ( ارک ها و دیو ها ) کرده است . این شخص کسی نیست جزء خود امپراطور !

بزودی یک دیو به شما می پیوندد تا در این راه شما را همراهی و از شما محافظت کند . این دیو از صفتی را داراست که یک ارک دارا نیست . ولی پس از مدتی در می فهمید که جنگیدن در کنار این دیو به شما کمک می کند تا از ویژگی و مهارت هایی که او داراست استفاده کنید ، مهارت هایی که از دست شما بر نمی آید .

بازی Of Orcs and Men یک بازی تخیلی می باشد که در سر تا سر بازی شما مشغول به جنگ علیه انسان ها می باشید . شما می توانید این بازی را از سایت دی ال سان با لینک مستقیم دانلود کنید . این بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت Spiders توسعه یافته است که حجم آن 3.1 گیگابایت می باشد ( فایل های 1 گیگی / در مجموع 4 فایل ) . برای دانلود بازی Of Orcs and Men به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 3495 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر

|اولین بار بین سایت های ایرانی/کرک 100% معتبر|

به همراه آموزش تغییر زبان از روسی به انگلیسی

 

نام بازی : The Amazing Spiderman
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اکشن ( سه بعدی ، شخصیت سوم )
نوع بازی : FULL UNLOCKED
انتشار دهنده : Activision Publishing
توسعه دهنده : Beenox
حجم : 8.13 گیگابایت
زبان : انگلیسی ، روسی
سال انتشار : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Aug-10-2012
تاریخ انتشار در اروپا : Aug-10-2012
فرمت : RAR

 

بازی محبوب Spider Man - مرد عنکبوتی این بار به نام The Amazing Spiderman در یک داستان ماجراجویی دیگر عرضه می شود ، که بازی بخش آخر از این سری بازی ها می باشد و داستان آن کاملا پس از وقایع فیلم اتفاق می افتد . در سبک بازی شما عملا می توانید بدون محدودیت در شهر مسیر خود را انتخاب کنید و هر کجا که می خواهید بروید که این را در سبک اپن سیتی Spiderman 2 هم دیدیم به گونه ای که می توانستید بدون محدودیت تار بزنید و راه خود را انتخاب کنید . در این بازی به غیر از هدف و مراحل اصلی که نجات شهر است شما قادر به کار های انتخابی هستید مانند عکس گرفتن و جمع آوری آیتم ها .

بعضی ها این بازی را آخرین نسخه از این سری و خیلی پوشیده شده از بازی Batman: Arkham City می دانند که در بسیاری مواقع می توان گفت درست می گویند . در هر صورت تقلید در سبک های دیگر به هیچ وجه هیچ مشکلی به وجود نمی آورند و همچنین می توان گفت که حداقل شرکت منتشر کننده بازی Beenox سزاوار یک فرصت برای نشان دادن خود و انتشار بازی است . دشمنان مرد عنکبوتی از هر گونه شکل و شمایلی هستند ، از ربات ها گرفته که باید با دست ضرب و شتم کنید ، تا ماشین های بزرگتر که باید آن نقطه های مهمشان به سبک boss-style - سبک برتر هدف بگیرید . همچنین بخش های مخفی هم هستند که باید اعتراف کرد خیلی بهتر از بازی Dark Knight بودند ، که خیلی وقت ها بازی جالب می شود وقتی که در یک زمان یک گله تروریست بی عرضه و نالایق را تنگ می کنید . به هر حال با تمام ویژگی های جالب این بازی ، بعضی مواقع دیدن شخصیت بازی در فیلم خیلی پر طرفدار تر از بازی کردم پشت کامپیوتر و دیگر کنسول هاست .

بازی  در سال 2012 میلادی توسط شرکت Beenox توسعه و شرکت Activision Publishing انتشار یافته است ، در نسخه ی pc این بازی مشکلاتی مانند کرک و زبان بازی بوجود آمده بود . در ادامه ی مطلب این پست آموزش تغییر زبان بازی از روسی به انگلیسی ، فایل های دانلود بازی ، کرک بازی در فایلی جدا به همراه توضیحات اضافه از جمله ترایلر و اسکرین شات بازی را قرار داده ایم . برای دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1279 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Batman Arkham City REPACK

دانلود بازی Batman Arkham City REPACK

بازی Batman Arkham City به طور شدیدی به شرایط بتمن بستگی دارد . شهر آرخام در قلب شهر Gotham واقع شده است که یک زندان پر از جنایت و خلاف می باشد و تنها کسی که می توانید به شرایط سامان بخشد بتمن می باشد . این بازی ، بازیکنان را در درون شهر آرخام به چالش می کشد که که اوباش ، گانگستر ها و طراحان جنایی در شهر Gotham از حداکثر امنیت خانه برخوردارند . شما در دیواره محکم و غنی شده در قلب شهر عظیم Gotham قرار میگیرید مراحل غیر قابل پیش بینی را پیش رو دارید ، که یک داستان جدید از شخصیت های برجسته all-star و خائنانی جنایتکار در دنیا ی بتمن را با تجربه یافتن در نسخه های قبلی و محدوده گسترده از گیم پلی های جدید به تصویر می کشد تا به شما تجربه نهایی شوالیه تاریکی را تحویل و ارائه دهد . برای بازی به صورت آنلاین باید در حساب Games For Windows – Live وارد شوید که یک امر الزامی به شما می آید . برای دانلود بازی فوق العاده Batman Arkham City REPACK و کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1296 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre

دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre

این بازی فوق العاده جالب برای تمام پلیر ها می باشد حتی بازی کننده های مک . بازی مولتی پلیر ، شخصیت سوم شوتر با استایل جالب کارتونی . سبک کارتونی بازی به سبک گرافیکی و امروزی است و از یک استایل جدید طراحی شده است . در این بازی شما در نقش سرباز لژیون به جنگ با یک ارتش عظیم و تعریف نشده می روید . هر تعدادی که شما آدم می کشید به تعداد جهانی کشته ها اضافه می شود و شما می توانید مطالب جدید را باز کنید برای تمام یوزر ها بخصوص یوزر های مک .

 

خصوصیات بخصوص بازی :

 

- در بخش co-op بازی کنید و مقدار خونریزی خود را با یاران خود مقایسه کنید

- میکس و بازسازی صدا فوق العاده توسط DJ TRILT

- دوستان خود را دعوت کنید و با آن ها بازی کنید . اگر هم دوستی ندارید نگران نباشید ، می توایند در لابی باز با دیگر پلیر ها بازی کنید

- شما می توانید بازیکنانی که از مک استفاده می کنند یا کسانی که با یک دکمه یا صفحه ی تاپ بازی می کنند را بکشید

- و . . .

 

برای دانلود بازی Foreign Legion Multi Massacre از سایت دی ال سان به ادامه ی مطلب همین پست مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1264 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Spec Ops The Line

دانلود بازی Spec Ops The Line

نسخه کرک شده مولتی پلیر/امکان دانلود کرک به صورت جداگانه

بازی Spec Ops The Line یک سری جدید بازی های شرکت 2K می باشد که سبک گیج کننده و تحرک آمیز شخصیت سوم مدرن می باشد که مراحل بازی بگونه ای طراحی شده اند که پلیر را در موقعیت های هیجان بر انگیز و غیر قابل بیان قرار می دهد طوری که انتخاب های غیرقابل تصور و ناگهانی به شما داده می شود که بر زندگی انسان ها تاثیر گذار است . خصوصیات بازی عبارتند از حالت گیج کننده بازی ، که داستان بازی یادآور آخرالزمان حال حاضر می باشد که در دبی رخ داده است ، تاکتیک بازی مبتنی بر نیروی دلتا Delta Force به صورت افقی و عمودی گرا در سرار جهان می باشد ، طوفان شن مخرب در دبی که می توانید موزد استفاده بسیار در جنگ ها قرار گیرد و حالت های مختلف چند نفره و نقشه . این بازی پشتیبانی عمیقی دارد که شامل دو جناح شده است . برای دانلود این بازی فوق العاده برای نسخه ی کامپیوتر به همراه کرک سالم برای مولتی پلیر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه مطب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1475 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای کامپیوتر

| همراه با کرک معتبر و تست شده |

نام بازی : Ridge Racer Unbounded
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ورزشی ( ماشین - مسابقه )
نوع بازی : اسکیدرو
انتشار دهنده : NAMCO BANDAI Games
توسعه دهنده : Bugbear Entertainment
حجم : 1.53 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : مارچ 2012
فرمت : RAR
 
آماده باشید تا در خیابان ها و مدار ها یکی از اکشن ترین بازی های فشرده و ویران کننده را تجربه کنید . بازی Ridge Racer Unbounded یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در هنگام بازی به شما قدرت تصمیم گیری می دهد ، که یک مسیر سخت ، منحرف و منحصر به فرد را در پیش دارید . یک بازی بی نظیر در سبک خود که با اومدنش تمام بازی های سبک Arcade را کنار زد . پلیر ها در خیابان های با استفاده از تمام توان چهار چرخ خود به رقابت میان ماشین های دیگر با خشونت تمام می پردازند ، که این بار با شعار جدید رانندگی ، تخریب ، تسلط به میان آمده اند .
 
برخی از ویژگی های بازی Ridge Racer Unbounded :
 
- تصادف در میان همه چیز : راه خود را با رهایی خشم خود و ضربه زدن به رغیبان مانع ها باز کنید تا بتوانید آن ها را از جلوی خود محو کنید . با کنترل کامل و دقت بی نظیر هدایت ماشین خود با ضربه زدن به دیگر اجزاء شروع کنید تا راه خود را باز کنید ، که در نوع خود هیجانی بی نظیر را به پلیر ها می دهد .
- مسابقه در محیط های شهری : با ماشین های مسلط و فوق قدرتمند اینبار در شهر غلبه کنید . در محیط شهر و همچنین محیط های دیگر از قوانین ویژه و بخصوصی برخوردا می باشند که با توجه به آن ها می توانید طعم بازی در شهر را با لذت تمام بچشید . این مناطق شامل مناطق مسکونی ، منطقه های تجاری و محل های ساختمان سازی می باشند .
- نسل جدید از ماشین های مسابقه : ماشین های قدیمی و سنتی از بازی بیرون رفتند و بجاش ماشین های نسل جدید با امکانات بالا جایگزین شدند . این ماشین ها شامل جدید ترین ماشین های سال های اخیر از شرکت های معرفو جهان می باشند .
- برنامه ریزی برای تخبریب به صورت اختصاصی : خیلی راحت و همچنین با تکنولوژی بالا برنامه ی خود برای نابود و تخریب رغبا آماده کنید . در یک دقیقه تمام نقشه های خود را برای منهدم کردن دیگران بکشید که حالت حتی قادر به تغییر حالت اورجینال شهر هم می باشید .
 
بازی Ridge Racer Unbounded یک بازی فوق العاده هیجان بر انگیز می باشد که سبک جدید خشونت و پیشرفت از راه منهدم کردن دیگر ماشین ها را ارائه داد . خشونت در کنار هیجان و لذت از بازی بر جذابیت این بازی میان پلیر ها افزود . بازی Ridge Racer Unbounded در مارچ سال 2012 میلادی توسط شرکت Namco Bandai ارائه و شرکت Bugbear Entertainment توسعه یافت . بازی در سبک مسابقه ای است و شما در کل بازی مشقول به رغابت با دیگران هستید ، اپن ورد نبودن بازی موجب نه تنها موجب نارضایتی پلیر ها نشد بلکه هیجان بی نظیر در طول مسابقه این مشکل را به خوبی پوشاند . در این از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی فوق العاده را در نسخه ی اسکیدرو برای سیستم عامل کامپیوتر به همراه کرک معتبر و تست شده به صورت رایگان دانلود کنید ، که حجم بازی در کل 1.5 گیگابایت می باشد . برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .
ارسلان بازدید : 761 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود بازی WARP
|به همراه کرک 100 درصد تست شده|
 
نام بازی : WARP
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : سرگرمی ( شخصیت سوم ، سه بعدی ، مخفی کاری )
نوع بازی : Reloaded
انتشار دهنده : Electronic Arts
توسعه دهنده : Trapdoor
حجم : 1.8 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

در این ساعت در سایت دی ال سان قصد معرفی و انتشار بازی جذاب و هیجان انگیز WARP به نسخه ی کامپیوتر را داریم . این بازی در حقیقت یک بازی مبتنی بر پازل می باشد که شما به عنوان یک بیگانه دوست داشتنی نارنجی رنگ به نام ZERO با یک امتیاز بزرگ برای حل و فصل ایفای نقش می کنید . گرفته شده فرمانده و قوام دار فاصد و زندانی شده در تاسیسات زیر آب . ZERO باید فرار نهایی خود را از این زندان برنامه ریزی کند ، که به عنوان یک آدم فضایی از توانایی های فضایی خود استفاده می کند .

WARP یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد که با توجه به سبک بودن بازی جوری طراحی شده است که هرگز شما را پس از چندین ساعت مشغول بودن در این بازی خسته و زده نمی کند . همانطور که در بالا تر هم ذکر شد شما به عنوان یک موجود فضایی که زیر آزمایش های مختلفی قرار دارد باید از زندان های زیر زمینی انسان ها فرار کنید و خود را نجاد دهید که در این بین مراحل مختلف و خیره کننده ای را پشت سر می گزارید . گذشته از تمام این مسائل و ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، یکی از خصوصیت های این بازی که آن را در بین طرفداران و پلیر ها محبوب کرده است انتشار دهنده بازی می باشد . بازی WARP در سال 2012 میلادی توسط شرکت Electronic Arts انتشار و توسط شرکت Trapdoor برای نسخه ی کامپیوتر انتشار یافت . شما می توانید این بازی پر هیجان را از سایت دی ال سان با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان به علاوه توضیحات بیشتر در باره ی بازی دانلود کنید . برای دانلود بازی WARP برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1280 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

|برای اولین بار در بین سایت های ایرانی|

دانلود رایگان بازی Deep Black برای کامپیوتر

 

نام بازی : Deep Black
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اکشن ( شخصیت اول ، شوتر )
نوع بازی : Reloaded
انتشار دهنده : Biart
توسعه دهنده : Just A Game
حجم : 2.7 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

در نسخه ی reloaded بازی Deep Black یک بازی اکشن ( شخصیت سوم ، شوتر ) می باشد . بازی Deep Black ویژگی های گسترده ای را در گیم پلی ( از جمله : 40 ماموریت تک نفره در 4 محیط متفاوت ) در بر میگیرد که مخلوطی از جنگ های زیر زمینی و زیر آب را ، که تا الان هیچ آنالوگ آنالوگ مستقیم در این سبک بازی ها در بازار جهانی موجود نمی باشد ارائه می دهد . پروژه های علمی و تخیلی با جزئیات عملیات مبارزه در زیر آب آماده شده است و در این بازی یک روند جدید در سبک TPS را مشاهده می کنید . گیم پلی هیجان انگیز بازی شما را نا خود آگاه به دو حالت زمینی و زیر آب می کشاند که لذت گیم پلی در بازی تجربه متفاوت را به همراه دارد .

تنظیمات منحصر به فرد بازی حاکی بر گیم پلی عالی و داستان همه جانبه می باشد که در راستای داستان های علمی - تخیلی پر رمز و راز ، جاسوسی و بیوتروریسم قدم بر می دارد . ماجرای داستان آینده ای بسیار نزدیکی را نشان می دهد که بی ثباتی ، جاسوسی ، هرج و مرج ، تروریسم و مبارزه برای برتری در جهان و دارا بودن از سلاح های پیچیده زیستی موجب شده است . استفاده از افکت های فیزیکی و طبیعی در زیر آب بازیکنان را به حس عمق ترس و غیر پیش بینی که به عمل می آید وا می دارد .

 

برخی از ویژگی های مهم بازی عبارتند از :

 

- پوشش شوتر با 40 ماموریت و 4 محیط مختلف

- بیش از 8 ساعت گیم پلی

- مبارزه و جنگ های زیر آب

- حرکات آزاد سه بعدی در زیر آب

- تجهیزات تاکتیکی از جمله لباس و سلاح jetpack ، به همراه صفات ویژه برای مبارزه زیر آب

- داستان همه جانبه بیانگر ماجرای داستان و کاراکتر ها

- پشتیبانی از کنترل کننده ی RAZER هیدرا

برای دانلود رایگان بازی Deep Black برای کامپیوتر و همچنین توضیحات بیشتر در مورد بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 870 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود بازی SYNDICATE

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و اکشن SYNDICATE برای کامپیوتر

| به همراه کرک 100% تست شده |

 

نام بازی : SYNDICATE
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اکشن ( شوتر ) اول شخص
نوع بازی : کرک شده
انتشار دهنده : Electronic Arts
توسعه دهنده : Starbreeze Studios
حجم : 7.6 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR
 

کشور های توسعه یافته نمی توانند به اداره ی دولت و ابر شرکت های خود بپردازند . سندیکا ها جهان را به حوزه های نفوذ تقسیم کرده اند . SYNDICATE کنترل بی سابقه بر زندگی مردم داشته است . دولت نفوذ خود را از دست داده است و SYNDICATE ها جنگ بزرگی را با یک دیگر به قصد تسلط بر کل بازار ها شروع کردند .

بازی را با صلاح های قدرتمند و تکنولوژی بروز همین حالا آغاز کنید . با اولین نگاه به این بازی می توان تشخیص داد که این SYNDICATE اون SYNDICATE نیست که قبلا ها می دیدید . این بار که یک بازی تیر انداز شخصیت اول با عناصر آر پی جی می باشد نه یک بازی استراتژی ایزومتریک . ولی تفوت ها خیلی بیشتر از این است . SYNDICATE قبلی حالب بی رحمانه در راندمان و در سادگی از شرارت خود بود ، ولی این SYNDICATE جدید با دنیایی با حس های پر سرو صدا و شلوغ به ارمغان میاید . ولی این تغییرات بیش از هر تغییرات به تصویب رسیده توسط شرکت Electronic Arts می باشد . این بازی به زیبایی یک جهنم که شبه سازی شده می باشد و تعداد قابل توجه سیستم ها در بازی را نشان می دهد . توسعه دهنده ی این بازی به موضوع و ادامه ی کار آن وفادار به قضیه مانده است و هیجان در طول بازی را برای پلیر ها تضمین کرده است . اگرچه سبک بازی برای دنبال کننده های آن به کلی تغییر پیدا کرده است .

بازی SYNDICATE یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد که همانطور که در بالا توضیحات بیشتری در این باره ارائه داده شد در این ورژن از بازی با سبک و نوع بازی بسیار متفاوت تر با نسخه های دیگر توسط شرکت Starbreeze Studios توسعه و شرکت مشهور Electronic Arts در سال 2012 میلادی انتشار یافت . شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان به همراه توضیحات کامل در باره ی بازی از سایت دی ال سان دانلود کنید . همچنین بازی به صورت کامل و کرک قدرتمندی بدون هیچ مشکل فنی در میان بازی و بهم زدن روال عادی بازی کرک شده است . برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .

ارسلان بازدید : 4281 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)


دانلود کالکشن بازی های Sega MegaDrive برای PSP

 

نام بازی : Sega MegaDrive Collection PSP
پلتفورم : پی اس پی - PSP
سبک : اکشن (ماشین)
نوع بازی : کالکشن
انتشار دهنده : Sega
توسعه دهنده : Backbone Entertainment
حجم : 714 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
تاریخ انتشار : -
فرمت : RAR
ریپک توسط : -

مهم ترین اصول هایی که کاربران را بخود جذب می کند کیفیت و کمیت بازی هاست . به طور مثال شاید یک شرکت موفق شود که نسخه های جدید یک بازی را ارائه دهد ولی از نظر پیشرفت گرافیک موفق نشود و یا بر عکس .

کالکشن بازی های Sega MegaDrive به مراتب خیلی دور تر از این جریان می باشد و در هر دو گزینه موفق بوده است که دلیل محبوبیتش هم دهمین می باشد . در این کالکشن جذاب و فوق العاده هیجان انگیز  تنوع در بازی ها شما را به هیچ وجه خسته نمی کند و همچنان شما را به دنباله ی بازی ها می کشاند . لیست تمامی بازی ها در ادامه ی مطلب موجود است که شما می توانید این کالکشن را که از محبوب ترین بازی های Sega می باشد را برای کنسول PSP از سایت دی ال سان به صورت رایگان دانلود کنید . برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 704
  • بازدید ماه : 2,067
  • بازدید سال : 31,829
  • بازدید کلی : 661,397
  • امتیاز دهید !