loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2121 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 338 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 327 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 259 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 307 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 289 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 294 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 286 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 305 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 332 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 291 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 294 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 314 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 289 arsalan
ارسلان بازدید : 719 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Pretty Pet Salon v1.07 برای اندروید

بازی Pretty Pet Salon v1.07

نام بازی : Pretty Pet Salon v1.07

سبک بازی : حیوانات ( استراتژی - گوناگون )

انتشار دهنده : Animoca

حجم کلی بازی : 15 مگابایت

سیستم مورد نیاز : اندروید 2.1 و به بالا

 

اینک یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید در سبک مدیریت حیوانات را برای شما قرار داده ایم که در آن پر رای ترین بازی در این سبک را تجربه میکنید به طوری که برای نسخه ی آیفون - iphone بیش از هفت میلیون بار دانلود شده است . بازی Pretty Pet Salon v1.07 یک بازی تشکیل شده از حیوانات خانه ای است و شما باید با خدمت به مشتریان خود در آمد کسب کنید و با کسب در آمد مغازه ی خود را هم از نظر وسعت و هم از نظر بزرگی گسترده کنید ، که البته با بزرگ تر شدن فروشگاه شما کار سرویس دهی نیز برای شما روز به روز سخت تر می شود .

 

ویژگی های برجسته این بازی :

 

- کارمندان خود را پیشرفت دهید و با سرشاری از زیبایی و شخصیت کارکنان جدیدی را با ویژگی های بهتر استخدام کنید

- به مشتری ها خود به خوبی خدمت دهید و پول کسب کنید ، در نتیجه می توانید فروشگاه خود را بزرگ تر و بهتر کنید

- مطمئن باشید که حواستان را برای مهمانان ویژه و مشهور جمع باشند ، آمدن اون ها یک سوپرایز بزرگ برای سالن حیوانات شما می باشد

 

 

ارسلان بازدید : 956 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Insanely Twisted Shadow Planet

دانلود رایگان بازی Insanely Twisted Shadow Planet برای PC

در این بازی احمقانه ی در هم پیچیده ی دو بعدی شما به کشف و کاوش در محیط های منحصر بفرد و جنگی عجیب و غریب با موجودات می پردازید و راه خود را به سمت مرکز سیاره ی مرموز و پررمز و راز باز می کنید . با حل پازل های مکمل و ارتقاء کشتی خود توسط تکنولوژی بیگانه می جنگید تا سیاره مادری و محل اصلی خود را نجات دهید . بازی Insanely Twisted Shadow Planet در تاریخ 20-04-2012 به پخش و توضیح انبوه رسید که توسط شرکت Microsoft Game Studios بخش و شرکت Shadow Planet Productions توسعه یافت . امکان بازی به صورت جهانی و آنلاین امکان پذیر می باشد و حجم کلی بازی 1.23 گیگابایت می باشد که امروز در این پست از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی را با لینک مستقیم و نسخه ی SKIDROW دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1972 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (2)

بازی Tropico 4 Modern Times

دانلود بازی Tropico 4 Modern Times برای کامپیوتر

| به همراه کرک معتبر |

ساختمان های قدیمی در حال کهنه شدن می باشند و در چنین شرایطی باید آن ها را ارتقاء داد یا با همتایان مدرن خود جایگزین کرد . ماشین ها و ابزار حمل و نقل جهت پاسگویی به سطح و ارتقاع سطح اقتصاد نیاز به نو سازی دارند ، و این بار در نسخه ی Tropico 4 Modern Times بازی شما در نقش رییس جمهور می توانید مردم مملکت خود را به پایگاه های فضایی بفرستید . در کنار این ویژگی بخصوص و هیجان بر انگیز رییس جمهور و وزیرانش باید به جنگ علیه تروریست ، کنترل بر مقررات و تنظیمات اینترنت و همچنین آزادی بین مردم شهر می پردازند .

 

ویژگی های کلیدی بازی Tropico 4 Modern Times :

 

- مدرن بود بازی که شما می توانید مملکت خود را در قرن 21 تجربه کنید و حتی با ارتقا و پیشرفت تکنولوژی خود به زمان آینده هم گذر کنید .

- ارتقاء ، بروز رسانی و نوسازی ساختمان های قدیمی که در شهر شما از گذشته ساخته شده بودند به طور مثال ساختمان های دولتی ، آپارتمان ها و بانک ها . همچنین این ویژگی بازی Tropico 4 Modern Times بدلیل استفاده از سبک جدید و ابداع جدید در بازی بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است .

- بیش از 30 ساختمان جدید به شما ارائه می شود که گذشته از ارتقاء این ها می توانید با ساختمان های جدید و بروز ارائه شده توسط خود بازی جایگزین کنید . این مشکل اغلب یافت می شد که کسانی ، که با گذشت زمان ساختمان ها با وجود پیشرفته بودن ، فرسوده می شدند .

- در نسخه ی جدید این بازی - Tropico 4 Modern Times شما توانایی بیشتری بر کنترل مردم و شهروندان خود دارید که حتی می توانید دسترسی آن ها به اینترنت را با کنترل نسبتا کامل محدود کنید ، با ساخت ایالت پلیس کنترل خود را بر آن ها افزایش دهید یا اینکه به عنوان یک رییس جمهور خوب به آن ها آزادی های مطلق دهید .

 

بازی Tropico 4 Modern Times یک بازی هیجان انگیز و ماجراجویی می باشد که در آن شما به مدیریت ایالت و مملکت خود می پردازید و با پیشرفت روز افزون خود می توانید به زیبای و مدرن بودن شهر خود بیافزایید . نسخه ی Tropico 4 Modern Times از این بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت Haemimont Games AD Tropico 4 توسعه و توسط شرکت Kalypso Media در سبک پر طرفدار استراتژی انتشار یافت . شما می توانید این بازی فوق العاده را از سایت دی ال سان با حجم تنها 910 مگابایت به همرا کرک معتبر دانلود کنید . لازم به ذکر است که سایت دی ال سان به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را به انتشار می گذارد . برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی Tropico 4 Modern Times به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1484 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Total War: Shogun 2 برای کامپیوتر
 
نام بازی : Total War: Shogun 2
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : استراتژی سه بعدی
نوع بازی : ریپ
انتشار دهنده : SEGA, 1C
توسعه دهنده : The Creative Assembly
حجم : 293.5 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

وقتی اولین نسخه ی بازی Total War: Shogun به بازار ها عرضه شد شما به شما احساس بازی در صحنه ی جنگ های حماسه ای فیلم Akira Kurosawa's samurai را منتقل می کرد . حال در این نسخه ی بازی Total War: Shogun 2 به شما حس و حال همون بازی را می دهد که فکر می کنید باز سازی و ویرایش شده نسخه ی قبلی بازی Total War: Shogun می باشد که بازی هم جنگ های درام و هم عظیم را در بر می گیرد . با وحود شباهت های زیاد این بازی به قدری این بازی از لحاظ های مختلف پیشرفت داشته که قابل شمارش نمی باشد . نمونه از تغییرات مثبت در این نسخه مانند ادغام گرافیک زیبا ، ژنرال های طراحی شده ، بهبود یافتن بخش مولتی پلیر و استراتژیک عمیق و حرکات بی نظیر در طول بازی . خصوصیات و ویژگی های ذکر شده که در Total War: Shogun 2 آمده اند این بازی از نظر سبک استراتژی بی همتا و یکی از بهترین بازی های این سبکی برای همیشه می سازد . بازی فوق العاده Total War: Shogun 2 در سال 2012 میلادی توسط شرکت The Creative Assembly توسعه یافت که می توانید این بازی را همراه با کرک کاملا تست شده به صورت رایگان دانلود نمایید . برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 2827 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (2)

دانلود بازی Wargame European Escalation

| کرک کامل تست شده |

دو طرف ، 8 کشور و یک میدان جنگ در اروپا . بازی Wargame European Escalation یک بازی فوق العاده دیدنی از سبک بازی های استراتژی می باشد که از داستانی واقعی و هیرت انگیز منشع میگیرد که در آن حملات در خطوط مقدم را واقع سازی و به ارمغان میاورد .

با پدیده های فوق العاده از وسایل نقلیه و بیش از 350 مدل مختلف ماشین به شما این امکان را می دهد که ارتش خود را بسازید و وارد عملیات نظامی بزرگ در سراسر اروپا بشوید که جنگ جهانی سوم را به صورت سرد به ارمقان میاورد . بازی wargame با IRISZOOM ™ قدرتمند به همان زیبایی که بازی استراژی را تشکیل می دهد به همراه گرافیک و جنگ های خیره کننده به شما ارئه می شود . همچنین در این بازی شما توانایی مولتی پلیر و بازی به صورت آنلاین را در سراسر دنیا دارید که تا صقف 8 نفر می توانند در بازی با تمام تاکتیک ها گنجانده شوند .

سیستم مورد نیاز :

 

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 1024 MB (XP)/2048 MB (VISTA/7)
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE. ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT OR HIGHER
DirectX®: 9
Hard Drive: 10 GB
Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Other: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR ONLINE GAMING AND GAME ACTIVATION

 

برای دانلود رایگان بازی فوق العاده به سبک استراتژی از سایت دی ال سان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .

ارسلان بازدید : 1650 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 

دانلود بازی Crusader Kings II

|اولین بار بین سایت های ایرانی|

دانلود بازی Crusader Kings II برای کامپیوتر همرا توضیحات کامل

زمان تاریکی نزدیک تر می شود و همچنان اروپا در بحران به سر می برد . پادشاهان و اربابان کم قدرت و فرعی در برابر پادشاهان سرمایه دار رقابت می کردند ، کسانی که برای تاکید کنترل و حکومت خود بر قلمرو های پراکنده می جنگیدند . در چنین هیاهویی پاپ بزرگ فرمان شروع جنگ های صلیبی در شهر مقدس برای حفظ جان و مال مسیحیان را صادر کرد . حتی زمانی که حاضر بود قدرت و کنترل خود را به جانشینانش اعطا کند . در بین این اتفاق های بزرگ شما وظیفه دارید تا زمین و سرزمین خود را افزایش دهید و امنیت و آینده ی سرزمین خود را تظمین کنید . با غارت و مالایت خزانه ی خود را پر کنید ، زیر دستان خود را انتخاب کنید خائنان و مرتدان را ریشه کن کنید ، قوانین خود و اهداف خود را به اطرافیان خود معرفی کنید و با صد ها اشراف زاده ارتباط بر قرار کنید . یک ارباب خوب همیشه به دوستانی نیاز دارد تا او را حمایت و یاری کنند . اما توجه کنید برخی از وفاداران می توانند به سرعت به دشمن و رقیبتان تبدیل شوند و برخی قابل اعتماد به نظر نمی رسند . پس آماده بایستید تا زمانی که کل دنیا اسمتان را با احترام زمزمه کنند . آیا شما شرایطی را که برای تبدیل شدن به یک پادشاه صلیبی را می خواهد دارید ؟

بازی Crusader Kings II در تاریخ Feb 11, 2012 توسط شرکت Paradox Interactive انتشار یافت که با تعریف یک دوره ی زمانی بررسی شده توسط استادان بازی های بزرگ استراتژی می پردازد . متن هایی که در بالا خواندید در حقیقت داستان بازی و سبک و هدف شما از بازی را نشان می دهد که اصول بازی را با شما آشنا می کند .

 

برخی از ویژگی های بازی :

 

- بازی را از بین سال های 1066 تا 1337 شروع کنید و تا سال 1453 ادامه دهید

- یک پادشاه مسیحی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که خانواده و خاندان او زنده بمانند زیرا در این بازی مهم ترین چیز برای ادامه ی امپراطوری شما تایین جانشین می باشد .

- برای هر کاراکتر متوالی بازی که ایفای نقش می کنید اعتبار کسب کنید و به شکوه امپراطوری خود بیازایید .

- مبارزه با پاپ برای کنتل داریش

- امکان بازی به صورت آنلاین و یا چند نفره تا سقف 32 نفر در قرون وسطی

 

برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادام ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

ارسلان بازدید : 1080 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

 

دانلود بازی Unstoppable Gorg - dlsun.ir

 
نام بازی : Unstoppable Gorg
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : Real-Time Strategy
نوع بازی : اسکیدرو
انتشار دهنده : Futuremark
توسعه دهنده : Futuremark
حجم : 707 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : ISO
ریپک توسط : -
 
یک بازی که شما را به چالش می کشد به دفاع از منظومه ی شمسی از بیگانگان مهیب به وسیله ی ارسال ماهواره به مدار . بر خلاف دیگر بازی های برج دفاعی ، در بازی Unstoppable Gorg شما می توانید با چرخاندن سمت ماهواره ها به سوی سیارات ، قمر ها و پایگاه ها برج خود را حرکت دهید . با این بازی یک تجربه ی جدید از گیم پلی را کسب می کنید .
بازی Unstoppable Gorg یک بازی فوق العاده و تجلیل شده توسط sci-fi films در سال 1950s می باشد . پرواز سوسرس ها ، بیگانگان انعطاف پذیر ، عوارض خطرناک و همه ی این ها را در بر میگیرد . صحنه ی داستان بازی ضبط شده در ، مدل های استفاده شده در فیلم ، مینیاتور ها و بازیگران زنده و سپس همه ی این ها توسط بایگانی اصیل و واقعی فیلم با هم ویرایش شدند تا یک تجربه ی کلاسیک sci-fi که خارج از این جهان می باشد .
بازی Unstoppable Gorg یک بازی فوق العاده هیجان انگیز با استراتژی Real-Time می باشد که در سال 2012 میلادی توسط شرکت Futuremark انتشار و توسعه یافت . برای دانلود بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 792
  • بازدید ماه : 2,155
  • بازدید سال : 31,917
  • بازدید کلی : 661,485
  • امتیاز دهید !