loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2120 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 337 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 327 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 259 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 306 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 288 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 294 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 286 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 304 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 331 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 291 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 293 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 313 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 288 arsalan
ارسلان بازدید : 1143 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه nd h با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013

||نسخه ی اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2013 / کرک سالم ||

در آخرین نسخه ی بازی های pes یعنی Pro Evolution Soccer 2013 بازیکن های آزادی بیشتر در کنترل بال دارند و تاکتیک های جدید و کاربردی تری اضافه شدند . در این نسخه از بازی شما این توانایی را دارید تا سبک اولیه بازی در دفترچه ی راهنما یا تنظیمات بازی به کلی تغییر دهید و به سبک دلخواه خود از بازی لذت ببرید . همچنین دریبل ها بهبود یافته و می توانید با سرعت ، کنترل بیشتر و حرکت های طبیعی تر دریبل کنید . تنها با دو کلیک می توانید به توپ سرعت ببخشید تا سرعت آن بکاهید .

 

سیستم مورد نیاز :

 

 OS: Windows Vista / XP / Windows 7
 Processor: Intel Pentium IV-processor 2,4 GHz processor or equivalent;
 Memory: 1 GB
 Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or AMD ATI Radeon x1300.
 Hard disk space: 2 GB

 

بازی در سال 2012 میلادی توسط شرکت Konami انتشار یافته است . برای دانلود رایگان این بازی محبوب در سبک ورزشی سه بعدی ، به همراه کرک سالم به ادامه ی مطلب مرجعه فرمایید ...

ارسلان بازدید : 1119 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی آنلاین مسابقه پرش از روی مانع Basketball 2012

|بازی آنلاین بسکتبال به مناسبت المپیک در لندن/ارائه شده توسط گوگل|

بازی آنلاین مسابقه پرش از روی مانع Basketball 2012

 

این بار در بخش بازی های آنلاین سایت دی ال سان بازی دیگری ارائه شده توسط گوگل را می کذاریم . اگر در جریان هستید به مناسبت المپیک سال 2012 در شهر لندن شرکت گوگل در چند روز اخیر بازی های آنلاین جالبی را قرار می دهد که شامل بازی های پر طرفدار المپیک می باشند . در بازی قبلی یعنی بازی آنلاین مسابقه پرش از روی مانع London 2012 hurdles شما باید با دکمه های جهت چپ و راست به همراه اسپیس از روی مانع های می پریدید ولی در بازی بسکتبال آنلاین تنها کافیست با دکمه ی اسپیس توپ خود را به سمت حلقه ی بسکتال پرتاب کنید . هرچه بیشتر دکمه ی اسپیس را نگه دارید توپ با سرعت بیشتر به سمت تور پرتاب می شود . شما در این بازی 24 ثانیه وقت دارید و باید سرعت توپ ها را به سمت توپ تنظیم کنید و امتیاز کسب کنید . برای بازی بسکتبال به صورت آنلاین به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید. . .

ارسلان بازدید : 1080 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (6)

بازی آنلاین مسابقه پرش از روی مانع London 2012 hurdles

|بازی آنلاین پرش از روی مانع به مناسبت المپیک در لندن/ارائه شده توسط گوگل|

بازی آنلاین مسابقه پرش از روی مانع London 2012 hurdles

 

بازی فوق العاده جالب پرش از روی مانع که چندی پیش توسط سایت گوگل ارائه شده است . شما می توانید با فشار دادن جهت های چپ و راست در کیبورد حرکت خود را افزایش دهید و با دکمه ی اسپیس از روی مانع ها بپرید . هر چه دکمه های جهت را سریع تر فشار دهید سرعت شما بیشتر می شود که البته خطر برخورد شما به مانع ها نیز افزایش میابد که سرعت شما را کاهش می دهد . با زودتر رسیدن شما به خط پایان می تواند بیشتر امتیاز کسب کنید که درجه ی امتیاز ها نیز از یک تا سه ستاره است ( کم تر از 12 ثانیه 3 ستاره ) . می توانید امتیاز خود را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید البته فراموش نشود که سبک بازی به صورت کارتونی می باشد که با عنوان مسابقه پرش از روی مانع ابلهانه نیز منتشر شد . برای بازی به صورت آنلاین به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 8742 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی آنلاین 3D Live Snooker 2.711

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی آنلاین 3D Live Snooker 2.711

بازی 3D Live Snooker یک محیط سه بعدی زیبا را در کامپیوتر شما شبیه سازی می کند که از سبک سه بعدی و صدا های سه بعدی جالبی برخوردار است . از ویژگی های جالب بازی می توان به حالت آسان آن و گیم پلی اعتیاد آور آن اشاره کرد که از اسنوکر های کوتاه ( 10 توپ قرمز ) و اسنوکر های کامل (15 اسنوکر ) پشتیبانی می کند . چرخش توپ ها در این بازی کاملا مثل حقیقت می غلتند و بسیار طبیعی واقع شده اند ، شما می توانید دسته ی بیلیارد خود را در جهت ، سرعت و قدرت های مختلف تنظیم کنید . بازی 3D Live Snooker این امکان را به شما می دهد تا به صورت یک نفره ( با خود کامپیوتر ) و دو نفره با دیگر بازیکن ها در سر تا سر حهان به صورت آنلاین بازی کنید . برای دانلود بیلیارد سه بعدی 3D Live Snooker 2.711 به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 776 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی SpeedMoto v1.0.3 برای اندروید

دانلود بازی SpeedMoto v1.0.3 برای اندروید

 

نام بازی : SpeedMoto v1.0.3

سبک بازی : ورزشی - موتور سواری

انتشار دهنده : OoO studio

حجم کلی بازی : 4 مگابایت

سیستم مورد نیاز : اندروید 2.1 و به بالا

ورژن : v1.0.3

 

بازی فوق العاده ی SpeedMoto یکی از پر طرفدار ترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد از کنترل ساده و گرافیک بالا و همچنین افکت های بی نظیر برخوردار است . در این پست از سایت دی ال سان می توانید آخرین ورژن و آپدیت این بازی پرطرفدار را برای نسخه ی اندروید به صورت رایگان دانلود کنید . آخرین نسخه ی بازی یعنی SpeedMoto v1.0.3 می باشد . بازی از در کنار سادگی از سبکی ساخته شده است که شما را پس از هر دوره بازی به بازی مجدد فرا می خواند و این گونه شما هر روز می توانید رکورد های تازه ای را برجا بگذارید .

 

ویژگی های کلیدی بازی SpeedMoto v1.0.3 :

 

- صفحه ی موبایل خود را لمس کنید تا سرعت موتور خود را بیشتر کنید

- افزایش سرعت موتور به صورت محدود امکان پذیر است

- موبایل خود را به سمت های مختلف حرکت دهید تا موتور را به مسیر مورد نظر راهنمایی کنید

- در نسخه های بعدی بازی موتور ها ، نقشه و شهر های جدیدی ارائه می شوند که در این نسخه ی بازی شما قادر به راندن موتور شاتل - shuttle در محیط های اطراف شهر ، جنگل ، کوه های برفی و پل هستید .

 

برای دانلود رایگان بازی SpeedMoto v1.0.3 با لینک مستقیم و کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1475 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای کامپیوتر

| همراه با کرک معتبر و تست شده |

نام بازی : Ridge Racer Unbounded
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ورزشی ( ماشین - مسابقه )
نوع بازی : اسکیدرو
انتشار دهنده : NAMCO BANDAI Games
توسعه دهنده : Bugbear Entertainment
حجم : 1.53 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : مارچ 2012
فرمت : RAR
 
آماده باشید تا در خیابان ها و مدار ها یکی از اکشن ترین بازی های فشرده و ویران کننده را تجربه کنید . بازی Ridge Racer Unbounded یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در هنگام بازی به شما قدرت تصمیم گیری می دهد ، که یک مسیر سخت ، منحرف و منحصر به فرد را در پیش دارید . یک بازی بی نظیر در سبک خود که با اومدنش تمام بازی های سبک Arcade را کنار زد . پلیر ها در خیابان های با استفاده از تمام توان چهار چرخ خود به رقابت میان ماشین های دیگر با خشونت تمام می پردازند ، که این بار با شعار جدید رانندگی ، تخریب ، تسلط به میان آمده اند .
 
برخی از ویژگی های بازی Ridge Racer Unbounded :
 
- تصادف در میان همه چیز : راه خود را با رهایی خشم خود و ضربه زدن به رغیبان مانع ها باز کنید تا بتوانید آن ها را از جلوی خود محو کنید . با کنترل کامل و دقت بی نظیر هدایت ماشین خود با ضربه زدن به دیگر اجزاء شروع کنید تا راه خود را باز کنید ، که در نوع خود هیجانی بی نظیر را به پلیر ها می دهد .
- مسابقه در محیط های شهری : با ماشین های مسلط و فوق قدرتمند اینبار در شهر غلبه کنید . در محیط شهر و همچنین محیط های دیگر از قوانین ویژه و بخصوصی برخوردا می باشند که با توجه به آن ها می توانید طعم بازی در شهر را با لذت تمام بچشید . این مناطق شامل مناطق مسکونی ، منطقه های تجاری و محل های ساختمان سازی می باشند .
- نسل جدید از ماشین های مسابقه : ماشین های قدیمی و سنتی از بازی بیرون رفتند و بجاش ماشین های نسل جدید با امکانات بالا جایگزین شدند . این ماشین ها شامل جدید ترین ماشین های سال های اخیر از شرکت های معرفو جهان می باشند .
- برنامه ریزی برای تخبریب به صورت اختصاصی : خیلی راحت و همچنین با تکنولوژی بالا برنامه ی خود برای نابود و تخریب رغبا آماده کنید . در یک دقیقه تمام نقشه های خود را برای منهدم کردن دیگران بکشید که حالت حتی قادر به تغییر حالت اورجینال شهر هم می باشید .
 
بازی Ridge Racer Unbounded یک بازی فوق العاده هیجان بر انگیز می باشد که سبک جدید خشونت و پیشرفت از راه منهدم کردن دیگر ماشین ها را ارائه داد . خشونت در کنار هیجان و لذت از بازی بر جذابیت این بازی میان پلیر ها افزود . بازی Ridge Racer Unbounded در مارچ سال 2012 میلادی توسط شرکت Namco Bandai ارائه و شرکت Bugbear Entertainment توسعه یافت . بازی در سبک مسابقه ای است و شما در کل بازی مشقول به رغابت با دیگران هستید ، اپن ورد نبودن بازی موجب نه تنها موجب نارضایتی پلیر ها نشد بلکه هیجان بی نظیر در طول مسابقه این مشکل را به خوبی پوشاند . در این از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی فوق العاده را در نسخه ی اسکیدرو برای سیستم عامل کامپیوتر به همراه کرک معتبر و تست شده به صورت رایگان دانلود کنید ، که حجم بازی در کل 1.5 گیگابایت می باشد . برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .
ارسلان بازدید : 885 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی WRC: FIA World Rally Championship

یک سری جدید از مسابقات رسمی قهرمانی جهان تمام مسابقات قهرمانی جهان را که در سال 2011 میلادی بر گزار شد در بر میگیرند و شور و شوق مسابقات واقعی و تیم ها و رانندگان را به همان خوبی در حقیقت می باشد را به شما منتقل می کنند . تمام ماجرا های بازی در 15 مکان مختلف ، 25 مکان در فضای ها و شرایط آب و هوایی مختلف و 9 دسته بندی متفاوت از ماشین ها که هر دسته به تنهایی تعداد مختلف و قابل پسندی از ماشین ها را در بر میگیرد . رانندگان رسمی ، ماشین های رسمی و موقعیت های رسمی . تمام صحنه ها و کوچیک ترین حرکات شما در بازی به صورت دقیق و مو به مو طراحی شده اند تا به شما حس بازی در یک تورنمنت و مسابقه ی واقعی را دهند و شما احصاص کنید در برابر قهرمانان واقعی خود در حال رقابت هستید . حالت کار به صورت عظیم یک رضایت بی نهایت را در پلیر ها بوجود میاورد در زمانی که سر آخر در بازی را پس از گذر از صد ها مشکل و یک راه طولانی برنده می شوید . برای دانلود بازی WRC: FIA World Rally Championship با لینک مستقیم از سایت دی ال سان به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1739 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (1)

دانلود بازی Depth Hunter

|برای اولین بار در بین سایت های ایرانی|

دانلود رایگان بازی Depth Hunter 2012 برای کامپیوتر

نام بازی : Depth Hunter
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اسپورت ( شکار ماهی ) اول شخص
نوع بازی : Repack
انتشار دهنده : BiArt Studio
توسعه دهنده : BiArt Studio
حجم : 707 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

امروز در سایت دی ال سان قصد معرفی و ارائه ی بازی Depth Hunter محصول سال 2012 میلادی را برای دانلود داریم . بازی Depth Hunter 25 ماموریت هیجان انگیز که در آن بازیکن گونه های مختلف ماهی را شکار کند و و با مشکلاتی از جمله راه و روش ماهی گیری ارائه می دهد که گذشته از از جذابیت آن نفس شما را در سینه حبس می کند . همچنین شما می توانید برای دریافت گنجینه های پنهان در زیر آب که به ندرت قابل درسترس می باشند دریافت کنید که امتیاز خوبی برای شما در ادامه ی بازی است . همچنین می توانید از مراحل بازی و زیبایی های شبیه سازی شده در زیر آب با کنترل کامل تصاویر زیبای بگیرید که به استعداد شما در این زمینه ربط پیدا می کند . بازی کنترل کننده ی دقیق حرکات از جمله سیستم Razer™ Hydra® را در بر میگیرد که بر جذابیت بازی ار چشم بازیکنان میافزاید .

بارگذاری و شکار زیر آب از روش های سنتی می باشد که در گذشته برای شکار ماهی ها و صدف های دریایی با استفاده از نیزه های مکانیکی انجام می شد . امروزه ورزش ماهیگیری به یک ورزش پر طرفدار و زمینه ساز بویژه در کشور انگلستان و مناطق اطراف دریای مدیترانه و آمریکای جنوبی مبدل شده است . بازی Depth Hunter در سال 2012 توسط شرکت BiArt Studio توسعه و انتشار یافت در بازی های سبک خود انقلابی کرد زیرا سبک متفاوت و گرافیک و ایده ی جدیدی را ارائه داد . شما می توانید بازی Depth Hunter را با سبک فوق العاده پایین و در فایل فشرده شده به همراه کرک 100% تست شده از سایت دی ال سان توسط دو سرور متفاوت ( برای امنیت بیشتر ) دانلود کنید . برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .

ارسلان بازدید : 1004 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 

دانلود بازی Rugby Challenge

|برای اولین بار در بین سایت های ایرانی|

دانلود بازی فوق العاده جذاب Rugby Challenge برای سیستم عامل کامپیوتر

 

تجربه ای متفاوت از بازی های ورزشی راگبی در سطح جهانی از باشگاه راگبی و از طریق مسابقات بین المللی . بازی Rugby Challenge تمام تیم های بزرگ دنیا را با بازیکن ها ، حتی تیم های بزرگ , USA eagles , Super rugby team , ITM Cup , Aviva Premiership و دیگر تیم ها را در بر میگیرد .

 

برخی از امکانات بازی :

 

- ارائه ی مدل ها و تاکتیک های مختلف در بازی از جمله حالت آموزشی تطبیق سریع حرکات با روال بازی ، بازی های رقابتی و یا حالب حرفه ای برای بازیکنان با تجربه .

- بازی های آنلاین و مولتی پلیر ها به صورت 4 برابر 4 بازی می کنند که به وسیله ی رهبران بازی کنترل می شوند .

- قابلیت ساخت تیم ها و بازکنان به صورت دلخواه و سفارشی خودتان با کنترل کامل بر کوچیک ترین موارد که باعث رضایت شما از تیم حاصل شده می گردد .

- صدا گزاری فوق العاده در قسمت گزارش دهنده های بازی که دو تا از گزارش دهنده ها و تفسیر گران معرف در سطح جهانی Grant Nisbett و Justin Marshall هم حضور دارند .

 

برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی Rugby Challenge نسخه ی اسکیدرو برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

ارسلان بازدید : 1935 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی Police Force

نام بازی : Police Force
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : اکشن (ماشین)
نوع بازی : اورجینال
انتشار دهنده : Excalibur publishing limited
توسعه دهنده : Excalibur publishing limited
حجم : 896 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
تاریخ انتشار : -
فرمت : ISO
ریپک توسط : -

بازی Polic Force فرصتی برای اجرای قانون به شما می دهد که هرگز تا الان تجربه نکردید . شما در این بازی بع عنوان یک پلیس می باشید که باید از عدم اجرای نظم و قانون در یک شهر پر رونق آلمانی جلوگیری کنید . از آن جایی که تنها آدم های فرز قادر به حرفه ای شدن در این بازی می باشند شما هم می توانید مهارت های سازمانی خود در این بازی بزرگ اپن ورد بسنجید . شما در بازی با تصادف های فوق العاده دیدنی و تغییرات گرافیکی همچون بازی در روز و شب و تغییر در آب و هوا روبرو می شوید که تنوع زیاد این بازی شما را به دنبال خود می کشاند . برای دانلود رایگان بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .
 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 2,012
  • بازدید سال : 31,774
  • بازدید کلی : 661,342
  • امتیاز دهید !