loading...
دی ال سان|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چت روم 17 2121 shote
آموزش ساخت لوگوی متحرک 4 1477 yaldajb
از این پس تشخیص بمب ها آسان شد 0 341 arsalan
چاپ مدل های سه بعدی بچه ها قبل از تولد 0 338 arsalan
آینده ی گوشی های هوشمند امروزی چیست؟ 0 328 arsalan
نقد، معرفی و بررسی تبلت جدید فوجیتسو Fujitsu M532 0 260 arsalan
معرفی تبلت 13.3 اینچی شرکت آرکس (Archos) 0 307 arsalan
معرفی پرینتر کاملا بیسیم Photo Cube WiFi AirPrint 0 289 arsalan
آیفون ۱۴ مگاپیکسلی توسط یک هنرمند موسیقی! 0 295 arsalan
معرفی نرم افزار آندروید MpApp - مدیریت برنامه‌های نصب‌ شده 0 287 arsalan
باز هم نوجوانان معجزه کردند! اینبار نیروی خارق العاده الکتریسیته! 0 273 arsalan
مایکروسافت ویندوز 8 را اشتباها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد 0 305 arsalan
دهمین سالگرد بازی GTA Vice City و اپ آندروید و iOS 0 259 arsalan
جی پی اس پایونیر؛ دنیایی دیگر از مسیر یابی! 0 332 arsalan
سرعت فروش ویندوز 8 کاهش یافته است 0 288 arsalan
Kindle Fire HD آمازون از امروز عرضه می شود 0 292 arsalan
سامسونگ کارت حافظه 64 گیگابایتی کوچکتر و سریع تری عرضه می کند 0 284 arsalan
گوگل: نظارت دولت ها روز به روز در حال افزایش است 0 294 arsalan
سامسونگ از تلویزیون 85 اینچی پرده برداری میکند 0 314 arsalan
نکسوس 4 در کمتر از چند ساعت به طور کامل فروش رفت 0 290 arsalan
ارسلان بازدید : 1106 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی TINcan Race برای کامپیوتر

دانلود بازی TINcan Race برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی TINcan Race با لینک مستقیم / حجم : 177 مگابایت

 

 

نام بازی : TINcan Race
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : مسابقه ای
نوع بازی : -
انتشار دهنده : Phenomedia
توسعه دهنده : Phenomedia
حجم : 177 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2011
تاریخ انتشار در آمریکا :11 / 16 / 2011
تاریخ انتشار در اروپا :11 / 16 / 2011
فرمت : RAR
 
روبات های TINCan جالب ترین و باهوش ترین روبات هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند . بازی را با 7 روبات زیبا در یک کارخانه ی اسباب بازی خالی شروع کنید . کمکشان کنید تا در 8 مسابقه مختلف با هم دیگر به رقابت بپردازند و که در این راه پاداش های خوشحال کننده و همچنین مشکلاتی را  پیشرو دارند . هر روبات به خودی خود یک مهارت ویژه و منحصر به فرد دارد که حتما با دیدن قابلیت های آن ها شگفت زده می شوید . جای خالی امکاناتی مانند  راکت ها ، آتش پرتاب کن و آهنربا در بازی حس می شود . با ربات های دیگر در مسابقات کلاسیک به رقابت بپردازید یا اینکه به صورت زمانی رقابت کنید . 
یکی دیگر از امکانات محبوب این بازی برای پلیر ها امکان بازی کردن این بازی بر روی یک سیستم به صورت جداگانه است . به طور مثال می توانید این بازی را بر روی یک کامپیوتر با دوست خود بازی کنید و با رقابت با وی بپردازید به صورتی که اسکرین مونیتور شما به دو قسمت تقسیم می شود . برای دانلود بازی فوق العاده ی TINcan Race با حجم فوق العاده پایین 177 مگبایت به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .
ارسلان بازدید : 804 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Garfield’s Diner v1.0.1 برای اندروید

 

تابستان رسیده است و Irma برای تعطیلات خوب به هاوایی مسافرت کرده است . ولی مشکل اینجاست که تا وقتی که او نیست چه کسی مسئولیت درست کردن شام را برعهده دارد ؟ همچنین ایرما شخصیت دیگر داستان جان Jon را متقاعد کرد که با اون برای تعطیلات بیاید و اینبار گربه ی چاق و دوست داشتنی ما است که در آشپزخانه ایفای نقش می کند . با گارفیلد و دوستانش همراه شوید تا بهترین غذای آن ها را آماده کنید و به مشتریان دهید .

 

ویژگی های برجسته ی بازی :

 

- کاراکتر های زیبا و رنگارنگ گارفیلد در حال حرکت

- امکان آپگرید و ارتقا کارکنان و غذا های آشپزخانه برای داشتن عملیات شام خوری بهتری

- مهمانان ویژه به صورت تصادفی به رستوران شما می آیند و شما را سوپرایز می کنند ! به دقت به آن ها سرویس دهید

- کارت های موزد علاقه گارفیلد را  همانطوری که شام را آماده می کنید جمع آوری کنید ، آیا قدر به جمع آوری تمام کارد ها می باشید ؟

 

بازی Garfield’s Diner v1.0.1 یک بازی جالب و فوق العاده هیجان انگیز می باشد که با شخصیت معروف و دوست داشتنی کارتون و بازی ها گارفیلد همراه هستید . این بازی از 8 زبان دنیا پشتیبانی می شود که می توانید آن را از بخش title screen ویرایش کنید و زبان مورد علاقه خود را انتخاب کنید . برای دانلود این بازی فوق العاده با لینک مستقیم و کسب اطلاعات بیشتر راجب آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 719 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Pretty Pet Salon v1.07 برای اندروید

بازی Pretty Pet Salon v1.07

نام بازی : Pretty Pet Salon v1.07

سبک بازی : حیوانات ( استراتژی - گوناگون )

انتشار دهنده : Animoca

حجم کلی بازی : 15 مگابایت

سیستم مورد نیاز : اندروید 2.1 و به بالا

 

اینک یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید در سبک مدیریت حیوانات را برای شما قرار داده ایم که در آن پر رای ترین بازی در این سبک را تجربه میکنید به طوری که برای نسخه ی آیفون - iphone بیش از هفت میلیون بار دانلود شده است . بازی Pretty Pet Salon v1.07 یک بازی تشکیل شده از حیوانات خانه ای است و شما باید با خدمت به مشتریان خود در آمد کسب کنید و با کسب در آمد مغازه ی خود را هم از نظر وسعت و هم از نظر بزرگی گسترده کنید ، که البته با بزرگ تر شدن فروشگاه شما کار سرویس دهی نیز برای شما روز به روز سخت تر می شود .

 

ویژگی های برجسته این بازی :

 

- کارمندان خود را پیشرفت دهید و با سرشاری از زیبایی و شخصیت کارکنان جدیدی را با ویژگی های بهتر استخدام کنید

- به مشتری ها خود به خوبی خدمت دهید و پول کسب کنید ، در نتیجه می توانید فروشگاه خود را بزرگ تر و بهتر کنید

- مطمئن باشید که حواستان را برای مهمانان ویژه و مشهور جمع باشند ، آمدن اون ها یک سوپرایز بزرگ برای سالن حیوانات شما می باشد

 

 

ارسلان بازدید : 956 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Insanely Twisted Shadow Planet

دانلود رایگان بازی Insanely Twisted Shadow Planet برای PC

در این بازی احمقانه ی در هم پیچیده ی دو بعدی شما به کشف و کاوش در محیط های منحصر بفرد و جنگی عجیب و غریب با موجودات می پردازید و راه خود را به سمت مرکز سیاره ی مرموز و پررمز و راز باز می کنید . با حل پازل های مکمل و ارتقاء کشتی خود توسط تکنولوژی بیگانه می جنگید تا سیاره مادری و محل اصلی خود را نجات دهید . بازی Insanely Twisted Shadow Planet در تاریخ 20-04-2012 به پخش و توضیح انبوه رسید که توسط شرکت Microsoft Game Studios بخش و شرکت Shadow Planet Productions توسعه یافت . امکان بازی به صورت جهانی و آنلاین امکان پذیر می باشد و حجم کلی بازی 1.23 گیگابایت می باشد که امروز در این پست از سایت دی ال سان شما می توانید این بازی را با لینک مستقیم و نسخه ی SKIDROW دانلود کنید . برای دانلود بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 936 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی Zooloretto - dlsun.ir

دانلود رایگان بازی Zooloretto نسخه ی کامپبوتر ( pc )

این بار در سایت دی ال سان قصد معرفی بازی کاربر پسند و اعتیاد آور Zooloretto و برنده جایزه ی مسابقه ی boardgame اورجینال را به شما داریم . در این بازی شما به چاوش و مسافرت در سر تا سر دنیا می روید تا ساکنان مناطق را از صاحبان سوء استفاده گر باغ وحش ها حفظ کنید . با گذشت 36 مرحله ی منحصر به فرد از بازی Zooloretto و رد شدن از مراحل مشکل ساز توسط مخالفان بازی را با موفقیت به اتمام برسانید . این بازی در سال 2009 میلادی توسط شرکت Playlogic توسعه و منتشر یافت سبک منحصر به فرد Puzzle را پیشرو گرفت . حجم کل این بازی 744 مگابایت می باشد . برای دانلود بازی Zooloretto ( نسخه ی pc ) و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1127 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (1)

بازی Angry Birds Space برای کامپیوتر

دانلود بازی Angry Birds Space برای کامپیوتر

|برای اولین برا بین سایت های ایرانی نسخه ی کامپیوتر|

پس ربوده شدن تخم پرندگان توسط چنگال یک غول ، پرندگان عصابی آن ها را تا سوراخ کرم ها دنبال کردند تا اینکه خود را در یک کهکشان عجیب و غریب یافتند که توسط خوک فضاگیر احاطه شده بودند . خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای قدرت قول العاده خود می باشند که در این چنین وضعیت هایی به کارشان می آید .

بازی Angry Birds Space یک ماجرای جدید و جالب را به شما معرفی می کند که توسط که در یک فضای دور از کره زمین و با گرانش صفر شکل میگیرد که در نتیجه گیم پلی دیدنی و جذاب اعم از حرکات آهسته متحیر تا انهدام و تخریب سرعت نور در بر میگیرد . با یک نام تجاری جدید برای پرندگان ، به همراه فرا قدرت خود و یک کهکشان کامل برای گردش و جستوجو که دیگر فضای آسمان برای شما محدود نمی باشد . همچنین ویژگی فوق العاده برای حرفه ای ها در این زمینه به عنوان منطقه ی خطر Danger Zone نام دارد که بازی را بیش از حد انتظار شما سخت می کند و بر جذابیت آن میازاید .

در این پست شما می تونید بازی هیجان انگیز Angry Birds Space را برای نسخه ی کامپیوتر همچنین در ورژن 1.0.0 با لینک مستقیم دانلود کنید که شامل کرک و ترینر در خود فایل دانلود می باشد . این بازی در سال 2012 توسط شرکت Rovio Mobile در موضوع Arcade انتشار و توسعه یافت . برای دانلود  رایگان بازی Angry Birds Space برای PC از دی ال سان به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 761 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود بازی WARP
|به همراه کرک 100 درصد تست شده|
 
نام بازی : WARP
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : سرگرمی ( شخصیت سوم ، سه بعدی ، مخفی کاری )
نوع بازی : Reloaded
انتشار دهنده : Electronic Arts
توسعه دهنده : Trapdoor
حجم : 1.8 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : RAR

در این ساعت در سایت دی ال سان قصد معرفی و انتشار بازی جذاب و هیجان انگیز WARP به نسخه ی کامپیوتر را داریم . این بازی در حقیقت یک بازی مبتنی بر پازل می باشد که شما به عنوان یک بیگانه دوست داشتنی نارنجی رنگ به نام ZERO با یک امتیاز بزرگ برای حل و فصل ایفای نقش می کنید . گرفته شده فرمانده و قوام دار فاصد و زندانی شده در تاسیسات زیر آب . ZERO باید فرار نهایی خود را از این زندان برنامه ریزی کند ، که به عنوان یک آدم فضایی از توانایی های فضایی خود استفاده می کند .

WARP یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد که با توجه به سبک بودن بازی جوری طراحی شده است که هرگز شما را پس از چندین ساعت مشغول بودن در این بازی خسته و زده نمی کند . همانطور که در بالا تر هم ذکر شد شما به عنوان یک موجود فضایی که زیر آزمایش های مختلفی قرار دارد باید از زندان های زیر زمینی انسان ها فرار کنید و خود را نجاد دهید که در این بین مراحل مختلف و خیره کننده ای را پشت سر می گزارید . گذشته از تمام این مسائل و ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، یکی از خصوصیت های این بازی که آن را در بین طرفداران و پلیر ها محبوب کرده است انتشار دهنده بازی می باشد . بازی WARP در سال 2012 میلادی توسط شرکت Electronic Arts انتشار و توسط شرکت Trapdoor برای نسخه ی کامپیوتر انتشار یافت . شما می توانید این بازی پر هیجان را از سایت دی ال سان با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان به علاوه توضیحات بیشتر در باره ی بازی دانلود کنید . برای دانلود بازی WARP برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

ارسلان بازدید : 1186 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (1)

نام بازی : Might And Magic 9
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : Role-Playing
نوع بازی : اورجینال
انتشار دهنده : 3DO
توسعه دهنده : 3DO
حجم : 721 مگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
تاریخ انتشار : 01.02.2012
فرمت : ISO

ریپک توسط : -


این آخرین بازی به سبک سری بازی های ماجراجویی می باشد . سوار در معموریت نجات جهان به وسیله ی تیم چهار قهرمان که به وسیله ی شما انتخاب می شود و به علاوه 4 قهرمان و جنگجوی طراحی شده توسط شما ، می توانید تا 3 جنگجوی استوار و قوی برای خود استخدام کنید . جنگ جو های خود را از 4 نژاد مختلف نو آوری کنید و سپس از 14 کاراکتر مختلف پیشرفت کنید .
بازی Might And Magic 9 یک بازی ماجراجوبی می باشد که شرکت انتشار دهنده بعد از منتشر کردن 8 سری از این نوع بازی در سری نهم به صورت رسمی اعلام کردن که بازی در این نسخه به اتمام می رسد به این منظور که این آخرید نسخه ی بازی های Might And Magic می باشد .
بازی Might And Magic 9 با سبک فوق العاده هیجان انگیز Role-Playing در سال 2012 میلادی توسط شرکت 3DO توسعه و انتشار یافته است . برای دانلود بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .

ارسلان بازدید : 2531 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (2)

دانلود بازی Sherlock Holmes VS Jack The Ripper

 

نام بازی : Sherlock Holmes VS Jack The Ripper
پلتفورم : کامپیوتر
سبک : ماجراجویی
نوع بازی : Reloaded
انتشار دهنده : Focus Home interactive
توسعه دهنده : Frogwares
حجم : 1.59 گیگابایت
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2012
فرمت : ISO
ریپک توسط : -
 

بازی در سال 1388 اتفاق میافتد ، در محله ی Whitechapel از شهر لندن ، جایی که سری ناگوار کشتار ها و جنایات  در ته محله اتفاق می افتد . اجساد چندین زن که دچار مرگ وحشتناک قطع عضو شده اند پیدا شد .

نیرو های پلیس زمان سخت را داشتند تا عامل قتل های زنجیره ای از جمله ایجاد پارانویا و ترور های خیابانی را پیدا کنند . سرلوک هالمز که داستان بازی را رقم می زند می آید تا سرنخ هایی در خیابان های تاریک و غم انگیز محله ی whitechapel پیدا کند . در همین موقعیت پس از یک دنباله ی ترسناک ، رسانه ها خواستار Jack the Ripper شدند . شرلوک تمام تلاش خود را می کند تا در این هیاهوی پر رمز و راز حقیقت را روشن کند و هویت و انگیزه ی واقعی پشت پرده را پیدا کند .

بازی Sherlock Holmes VS Jack The Ripper یک بازی ماجراجویی و هیجان انگیز است که داستان پلیسی قتل های زنجیره ای یک محله ی شهر لندن را دنبال می کند . سری بازی های Sherlock Holmes که با سبک ها و داستان های مختلف ارزه شدن اند این بار با نام Sherlock Holmes VS Jack The Ripper منتشر شده است که همانطور که از اسم بازی مشخص می باشد شما باید با شخصی به نام مستعار Jack The Ripper مقابله کنید و از این سری قتل های زنجیره ای جلوگیری کنید . بازی در سال 2012 نیلادی توسط شرکت Focus Home Interactive به بازار ارزه شد و توسط شرکت Frogwares توسعه یافت . شما می توانید این بازی فوق العاده را با حجم 1.59 گیگا بایت و با فرمت ISO دانلود کنید . برای دانلود اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 850
  • بازدید ماه : 2,213
  • بازدید سال : 31,975
  • بازدید کلی : 661,543
  • امتیاز دهید !