زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 6:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 484
نویسنده پیام
arsalan آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 22 /12 /1390
تشکر شده : 4

به این پست امتیاز دهید

فواید گوگل پلاس برای سایت و وبلاگ ها
در زیر والپیپر فوق العاده گوگل پلاس طراحی شده توسط دی ال سان را مشاهده می کنید






بیشتر کسانی که با روش های سئو سایت آشنایی دارند فعالیت و کسب بازدید کننده از سایت ها و شبکه های اجتماعی را فراموش می کنند . حالا جالبه بدونید که شما در گوگل پلاس گذشته از بهره بری از ویژگی شبکه ی اجتماعی بودن آن می توانید از ویژگی فوق العاده ی آن یعنی ارتباط مستقیم در افزایش رتبه و پیج رنک سایت در خود ، استفاده کنید .1_بک لینک و امتیاز ویژه ی گوگل پلاس
به ظاهر که نگاه کنید شاید یکی از بهترین فایده های گوگل پلاس Follow بود بک لینک ها باشه ولی یکم در گوگل پلاس تحقیق کنید و در مورد مزیت های آن برای سایت و وبلاگ ها بخوانید پی می برید که گوگل پلاس امتیاز ویژه ای به سایت های به اشتراک گذاشته شده در گوگل پلاس میده . یعنی سایت هایی که لینکشان در گوگل پلاس شیر و به اشتراک عموم گذاشته شده در کنار بهره بری از بک لینک موثر که در افزایش پیج رنک و رتبه ی سایت تاثیر داره ، یک امتیاز ویژه ای به خودی خود میگیرن که آن هم تاثیر زیادی در پیج رنک داره .این عمل گوگل پلاس در رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک صورت گرفته که سعی می کنه در ابتدا با قرار داده ویژگی های مفید برای وبسمتران و صاحبان سایت ها آن هار به سمت خودش بکشونه که تعداد کمی هم ندارن . برای استفاده از این ویژگی های گوگل پلاس باید در آن ثبت نام کنید که اگر ایمیل Gmail دارید این کار برای شما ساده تر است . 
2_ارسال بازدید کننده به سایت های شیر شده
حالا یک چیز خیلی جالب دیگه که در استفاده از گوگل پلاس دیدم ارسال بازدیده کننده به تمام لینک های خارجی است ، یعنی اگر شما یک نام کاربری در گوگل پلاس بسازید و لینک سایت خودتونو در پروفایل خود به اشتراک بزارید گوگل پلاس برای بررسی آدرس سایت شما چندین بازدید کننده که روبوت هستند می فرسته به اون آدرس که صرفا برای افزایش بازدید روش خوبیه که خود گوگل هم قبولش داره . اونطوری که خودم تجربه کسب کردم شاید در هر بار اشتراک گذاری یک آدرس در گوگل پلاس نزدیک به 10 روبوت بازدید کننده به اون آدرس بفرسته .

3_افزایش گوگل پلاس با اشتراک گذاری لینک ها
در بالا توضیح دادیم که اگه یک لینکو در گوگل پلاس  به اشتراک بزارید چندین بازدید کننده میفرسته ، حالا یک ویژگی دیگه اشتراک گذاری لینک ها در گوگل پلاس افزایش پلاس سایت شماست . طوری که با هر بار اشتراک گذاری لینک مورد نظر به اون لینک 1 + اضافه می شه که خیلی مفید است . در واقع این یکی از ویژگی هایی است که گفتیم به طور مستقیم در رتبه ی سایت تاثیر داره چون افزایش پلاس پست ها و خود سایت به صورت طبیعی یکی از مهم ترین گزینه های افزایش رتبه ی سایت است .






پنجشنبه 01 تیر 1391 - 17:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | فواید گوگل پلاس برای سایت و وبلاگ ها | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS